  • 1. Data: 2011-06-29 09:59:35
    Temat: Poszukuję przodu od obudowy Chieftec Mesh CH-01B-B-SL
    Od: Wojtek <w...@g...com>

    Cześć.

    Mam obudowę taką Chieftec Mesh CH-01B-B-SL jak na linku poniżej:
    http://obudowy.info/produkty.php?id=272&kategoria_id
    =111

    Niestety, przechodząc obok niej urwałem zawiasy i teraz mam obudowę
    bez zamknięcia.
    Czy można gdzieś kupić przód do tej obudowy i np. plastikowe sanki do
    dysków twardych ?
    Nie musi być identyczny, wystarczy, że będzie to zamykany przód.

    Monitoruję allegro, ale nie widzę nigdzie tego co szukam.

    Pozdrawiam

    Wojtek

  • 2. Data: 2011-06-29 14:01:03
    Od: Nathan <n...@h...te>

    W dniu 2011-06-29 11:59, Wojtek pisze:
    > Cześć.

    Popytaj u dystrybutora (komputronik chyba) albo w angela.pl

    Nathan

  • 3. Data: 2011-06-29 14:37:31
    Od: Rafał <r...@l...pl>

    On 2011-06-29 16:01, Nathan wrote:

    > Popytaj u dystrybutora (komputronik chyba) albo w angela.pl

    W PL mamy 3 dystrybutorów Chiefteca: Action, Komputronik i AB S.A.

    Z w/w komputronik sprzedaje takze w detalu, Angela kupi Ci w jednej z
    w/w firm, niezle sie zdziwilem gdy zamowilem firmową obudowe Chenbro w
    Angeli, po tygodniu przyslali sprzet bez zadnej dokumentacji z ...
    trwałym logo komputronika.

  • 4. Data: 2011-06-30 09:05:40
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-06-29 16:37, Rafał pisze:
> [...]
    > w/w firm, niezle sie zdziwilem gdy zamowilem firmową obudowe Chenbro w
    > Angeli, po tygodniu przyslali sprzet bez zadnej dokumentacji z ...
    Co nie zmienia faktu, że Angela była chyba pierwszym dystrybutorem w
    Polsce (zanim więksi się za to wzięli) i np. strona chieftec.pl należy
    właśnie do niej. Na stronie chieftec.com polskim dystrybutorem jest
    tylko Action, a na chieftec.eu w Polsce nikt tego nie sprzedaje. Niezły
    burdel :->

    Maciek