  • 1. Data: 2010-10-01 14:29:22
    Temat: Jkaby ktos chcial modyfikowac hample w CC/SC
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    Pasuja od alfy 145 1.6 '96
    Tyle, ze felgi 14 trzeba dac :)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2010-10-01 14:33:01
    Temat: Re: Jkaby ktos chcial modyfikowac hample w CC/SC
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-01 14:29, MarcinJM pisze:
    > Witam
    > Pasuja od alfy 145 1.6 '96
    > Tyle, ze felgi 14 trzeba dac :)

    wiem, tylko cc/sc na 14stach to już nie to co intra 13 :) Dlatego ja
    zastosowałem zaciski od palio.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-10-01 14:37:38
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-01 14:33, krzysiek82 pisze:

    > wiem, tylko cc/sc na 14stach to już nie to co intra 13 :) Dlatego ja
    > zastosowałem zaciski od palio.

    No, ja kupilem alfe i tak przymierzam co gdzie sie da zastosowac ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 4. Data: 2010-10-01 14:37:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

    > wiem, tylko cc/sc na 14stach to już nie to co intra 13 :) Dlatego ja
    > zastosowałem zaciski od palio.

    W Palio są większe tarczki?

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-10-01 15:03:08
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-01 14:37, to pisze:
    > W Palio są większe tarczki?

    tak, ale przyznam się,że nie mierzyłem, jaka jest różnica po prostu
    założyłem takie bo już ktoś wcześniej zakładał.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-10-01 19:21:34
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-01 14:29, MarcinJM pisze:
    > Witam
    > Pasuja od alfy 145 1.6 '96
    > Tyle, ze felgi 14 trzeba dac :)

    A będą homo?
    VO 03/02 A-5593 mówi:

    Przód:
    Tarcze 240-260mm x 10-20,1mm (mogą być wentylowane)
    Długość klocka 80-114mm

    Tył:
    Tarcze 227-240mm x 6-11,1mm
    Długość klocka 50-65mm

    Do tego dopuszczalny układ przód-tył, korektor regulowany i hydrauliczny
    hamulec ręczny działający na tylne koła.

  • 7. Data: 2010-10-01 22:21:05
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-01 19:21, Tomasz Pyra pisze:

    > A będą homo?
    > VO 03/02 A-5593 mówi:
    >
    > Przód:
    > Tarcze 240-260mm x 10-20,1mm (mogą być wentylowane)
    > Długość klocka 80-114mm

    257/12, klocek krotszy niz w SC, powinien byc ok.
    Zacisk montowany bezposrednio w oryginalne otwory, srednica tloczka
    wyraznie wieksza.

    > Tył:
    > Tarcze 227-240mm x 6-11,1mm
    > Długość klocka 50-65mm