  • 1. Data: 2010-10-01 12:18:41
    Temat: ksiazka serwisowa - jak prowadzic
    Od: sulima <c...@t...pl>

    mam dwa pytanka - mam autko juz jakis czas po gwarancji i zaprzestalem
    przegladow w aso ... niemniej w trakcie gwarancji mialem dwie wymiany
    oleju wpisane przez feuvert do ksiazki feuvert .... zastanawiam sie czy
    przy okazji kolejnej wymiany oleju nie poprosic ich o przepisanie
    poprzednich wpisow do ksiazki serwisowej pojazdu ... czy to ma jakies
    znaczenie z punktu widzenia kupcow pojazdu czy wszystkie wpisy sa w
    jednej ksiazce serwisowej ? czy taka dodatkowa ksiazka przegladowa
    moze stanowic jakis disadvantage ? pomijajac oczywiscie fakt, ze samo
    serwisowanie poza aso moze byc postrzegane negatywnie ... chodzi mi
    raczej o fakt, ze w ksiazce serwisowej jest dziura kilometrowa w
    wymianach oleju, ktora jest dokumentowana przez inna ksiazke przegladowa
    ???

  • 2. Data: 2010-10-01 12:23:12
    Temat: Re: ksiazka serwisowa - jak prowadzic
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Ja po przeglądach każę wpisywać przeglądy w oryginalną książkę serwisową.
    Na początku mam wpisy ASO, a potem wpisy prywatnych warsztatów.

  • 3. Data: 2010-10-01 15:51:10
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "sulima" <c...@t...pl> wrote in message

    > moze stanowic jakis disadvantage ? pomijajac oczywiscie fakt, ze samo

    Przepraszam, ale czy w jezyku polskim naprawde brakuje odpowiednikow tego
    slowa?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-10-01 16:15:02
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 01.10.2010 15:51, kamil pisze:
    > "sulima" <c...@t...pl> wrote
    > Przepraszam, ale czy w jezyku polskim naprawde brakuje odpowiednikow
    > tego slowa?

    antybonus? :>

    S.

  • 5. Data: 2010-10-01 16:18:15
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 01 Oct 2010 16:15:02 +0200, Stefan Szczygielski na
    pl.misc.samochody napisał(a):

    > antybonus? :>

    Wada/niekorzyść/minus ?

    "Lepiej nic nie mówić, niż głupio milczeć."

  • 6. Data: 2010-10-01 16:52:14
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Stefan Szczygielski" <g...@s...eu.org> wrote in message

    > antybonus? :>

    Despite having lived in English speaking country for nearly 6 years now, I
    don't have any problem expressing myself in my mother tongue when it comes
    to such a trivial terms as 'wada' or 'niekorzysc. It is particularly
    interesting since thread's author had no difficulties constructing quite
    complex sentences in Polish, so one English word really stands out from the
    rest.

    ;-)))

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2010-10-01 20:27:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-01 12:18, sulima pisze:
> [...]
    > raczej o fakt, ze w ksiazce serwisowej jest dziura kilometrowa w
    > wymianach oleju, ktora jest dokumentowana przez inna ksiazke przegladowa

    Jeżeli książka serwisowa ma służyć Tobie (i przyszłym właścicielom) do
    dokumentowania rzeczy robionych przy samochodzie, to może być to
    zrobione jakkolwiek, byle dało się z tego korzystać - i tu wygodniej
    wpisywać wszystko do jednej książki, bo potem ciężko się w tym wszystkim
    będzie połapać jak dane są w kilku książkach.
    Ja swoją książkę wypełniam sam.

  • 8. Data: 2010-10-04 13:24:47
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    zadnej korzysci chyba ze dla bardzo naiwnej osoby(nabywcy).
    dla ciebie duza - dokumentuj sam a nie lataj do feuvert zeby ci pan w ichnim
    mundurku pomazal dlugopisem.