  • 11. Data: 2009-11-22 17:04:25
    Temat: Re: KIEDY W Cyfra+ ???!!!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@O...pl> napisał w wiadomości
    news:hebm1d$map$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Nie szalej. Może obejrzysz jakiś film, albo dwa

    Mi wystarczy to co oglądałem za młodu.
    Teraz już nie muszę, mam wybór, więc świadomie rezygnuję.

  • 12. Data: 2009-11-22 17:05:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek Budzyński" <b...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:hebn9g$kr1$1@inews.gazeta.pl...

    > pewnie, że wolno. Dobrowolne zaciesnianie sobie mózgu nie jest karalne.
    >
    > A wykreslanie czegoś za to że jest ruskie, irańskie, polskie bądź
    > jankeskie
    > i traktowanie tego jako jedyne kryterium dowodzi tylko ciasnoty umysłowej
    > absolutnie niczego więcej.

    No to puszczaj sobie co tydzień mecz Legii w ramach poszerzania horyzontów.
    Na pewno jakiś dobry też w końcu trafisz. ;-)

  • 13. Data: 2009-11-22 17:05:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Virck" <v...@n...net> napisał w wiadomości news:

    > Glupa mendo

    PLONK

  • 14. Data: 2009-11-22 18:18:41
    Od: "Marek" <k...@O...onet.pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
    > http://n.pl/oferta/kanaly/pakiety/hity_filmowe/wojna
    _i_pokoj.html

    > Nowy kanał telewizji N: "Wojna i Pokój" - wyłącznie rosyjskie kino
    > (dawne i współczesne)
    >
    > ... kurcze, kiedy coś takiego będzie standardem w ofertach
    > operatorów telewizyjnych? :-/

    "Spaleni słońcem" Nikity Michałkowa :)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 15. Data: 2009-11-22 18:21:27
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    | PLONK

    fajne

  • 16. Data: 2009-11-22 20:24:53
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    oglądałeś CzyngisHana na cyfrze? to właśnie produkcja rosyjska :) świetny film
    swoją drogą....

  • 17. Data: 2009-11-22 20:29:38
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > oglądałeś CzyngisHana na cyfrze? to właśnie produkcja rosyjska :) świetny
    > film swoją drogą....

    Daj spokój, prymitywne chamstwo pokroju cavalino się nie nadaje do takich
    produkcji :) nic by nie skumał z takiego filmu - za mało mózgu w mózgu ...

  • 18. Data: 2009-11-22 20:37:41
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    od tego internetu to już staje sie analfabetą - oczywiście Czyngis-chan miało
    być :)

  • 19. Data: 2009-11-22 20:41:20
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > A mam taki obowiązek?
    > Nie znam, nie chcę znać, nie chcę za to płacić.

    dzieci też do szkoły przestań posyłać bo jeszcze coś ruskiego będą musiały
    czytać...

  • 20. Data: 2009-11-22 22:19:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>