  • 1. Data: 2015-05-13 08:57:04
    Temat: Kabel taśmowy - jak zabezpieczyć z zewnątrz
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    Czołem. Szukam pomysłu na zabezpieczenie z zewnątrz kabla taśmowego 34
    żyły, na odcinku *2 metrów*. Pierwotnie myślałem o zrolowaniu i
    wepchaniu w rurkę termokurczliwą, ale podejrzewam że całość wyjdzie
    nadmiernie sztywna. Można by też żyły wewnątrz rurki podzielić, choćby
    na pary. Jakieś inne pomysły, względnie namiary na źródło 2 metrów gotowca ?

    --
    P.Jankisz

  • 2. Data: 2015-05-13 09:07:03
    Temat: Re: Kabel taśmowy - jak zabezpieczyć z zewnątrz
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-05-13 o 08:57, PeJot pisze:
> [...]
    > nadmiernie sztywna. Można by też żyły wewnątrz rurki podzielić, choćby
    > na pary. Jakieś inne pomysły, względnie namiary na źródło 2 metrów

    uzywałem plecionych osłon, ktore są giętkie. spróbuję dzisiaj znaleźć
    nazwę producenta i podesłać

    @

  • 3. Data: 2015-05-13 13:54:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Miller" <n...@n...com> wrote in message

    > uzywałem plecionych osłon, ktore są giętkie. spróbuję dzisiaj znaleźć
    > nazwę producenta i podesłać

    Są też plecione same kable, w postaci wielu par skrętki:
    https://www.samtec.com/ftppub/pdf/fftp.pdf
    Takie będą giętkie nawet po wepchaniu w plecioną osłonę
    taką jak do kabli wewnątrz pecetów.

  • 4. Data: 2015-05-13 13:56:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PeJot" <P...@s...pl> wrote in message
    > Czołem. Szukam pomysłu na zabezpieczenie z zewnątrz kabla taśmowego
    > 34 żyły, na odcinku *2 metrów*.

    A co się dzieje z jednoczesnością tych 30 sygnałów na długości 2 metry?
    Moim zdaniem mocno Ci się zbocza rozjadą i obniży to docelową
    prędkość transmisji, wprowadzi odchyłki fazowe - może warto przejść
    na transmisję sygnałów kodowanych szeregowo? Są do tego specjalne
    pary scalaków które instalujesz po obu stronach kabla: LVDS.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Low-voltage_differentia
    l_signaling

  • 5. Data: 2015-05-13 14:20:04
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2015-05-13 o 13:56, Pszemol pisze:
    > "PeJot" <P...@s...pl> wrote in message
    >
    > A co się dzieje z jednoczesnością tych 30 sygnałów na długości 2 metry?

    Nie wiem. Ale skoro producent pewnego urządzenia sprzedaje taki 2
    metrowy przedłużacz ( niestety w chorej cenie ), to myślę że wie co robi.

    --
    P.Jankisz

  • 6. Data: 2015-05-13 14:49:04
    Od: Mario <M...@...pl>

> [...]
    > nadmiernie sztywna. Można by też żyły wewnątrz rurki podzielić, choćby
    > na pary. Jakieś inne pomysły, względnie namiary na źródło 2 metrów

    Jeśli potrzeba tylko lekkiej osłony to może osłony spiralne
    http://www.conrad.pl/Oploty-spiralne.htm?websale8=co
    nrad&ci=SHOP_AREA_27895_6401087
    Nie będzie sztywne.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 7. Data: 2015-05-13 15:06:19
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    http://sklep.skladtechniczny.pl/44-oploty-tworzywowe

    @

  • 8. Data: 2015-05-13 15:49:18
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2015-05-13 o 15:06, Artur Miller pisze:

    > http://sklep.skladtechniczny.pl/44-oploty-tworzywowe

    Fajnie wygląda, tyle że przy potrzebnych 2 metrach bieżących raczej ze
    mną nie będą chcieli gadać. Pewnie stanie na jakiejś rurce z tworzywa
    sztucznego.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 9. Data: 2015-05-13 16:17:55
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 13.05.2015 um 08:57 schrieb PeJot:
> [...]
    > nadmiernie sztywna. Można by też żyły wewnątrz rurki podzielić, choćby
    > na pary. Jakieś inne pomysły, względnie namiary na źródło 2 metrów
    Są w sprzedaży kable taśmowe okrągłe. mają co 3 lub co 6 cali odcinek
    płaski, jak ściągniesz izolację. Możesz sobie zacrimpić co chcesz.
    Wygląda na przykład tak ło:
    https://www.distrelec.de/de/Flachrundkabel-geschirmt
    -9-xAWG-28-3M-3659-09/p/15563639?channel=B2C&utm_sou
    rce=gshopDEde&utm_medium=feed&gclid=CNSBpZ70vsUCFQgX
    wwodk14AVA

    Waldek

  • 10. Data: 2015-05-13 21:43:48
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup

[...]

    A nie możesz dać zwykłego kabla? Do samych złącz można dorobić jakąś
    przejściówkę.
    Wojtek