  • 11. Data: 2015-05-14 07:56:20
    Temat: Re: Kabel taśmowy - jak zabezpieczyć z zewnątrz
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2015-05-13 o 16:17, Waldemar pisze:

    > Są w sprzedaży kable taśmowe okrągłe. mają co 3 lub co 6 cali odcinek
    > płaski, jak ściągniesz izolację. Możesz sobie zacrimpić co chcesz.
    > Wygląda na przykład tak ło:
    > https://www.distrelec.de/de/Flachrundkabel-geschirmt
    -9-xAWG-28-3M-3659-09/p/15563639?channel=B2C&utm_sou
    rce=gshopDEde&utm_medium=feed&gclid=CNSBpZ70vsUCFQgX
    wwodk14AVA

    THX, na razie stanęło na zwykłej tasiemce, ale z porwaniem na pojedyncze
    żyły pomiędzy wtyczkami.

    --
    P.Jankisz

  • 12. Data: 2015-05-14 11:45:22
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > przy potrzebnych 2 metrach bieżących raczej ze mną nie będą chcieli gadać

    A jaka jest szerokosc tej tasiemki? Na Wolumenie sprzedaja takie oploty
    na metry. Wieksze koszulki termokurczliwe sa plaskie i nikt nie kaze ich
    podgrzewac (ew. na koncach przy wtykach). Sa tez karbowane rurki, tyle
    ze okragle.
    Wszystko zalezy od tego, na jakie uszkodzenia to moze byc narazone.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 13. Data: 2015-05-14 12:32:04
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2015-05-14 o 11:45, Pawel O'Pajak pisze:

    > Powitanko,

    > A jaka jest szerokosc tej tasiemki? Na Wolumenie sprzedaja takie oploty
    > na metry.

    Ale ja tymczasem nie z DC :)

    --
    P.Jankisz

  • 14. Data: 2015-05-14 14:04:43
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "PeJot" <P...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Czołem. Szukam pomysłu na zabezpieczenie z zewnątrz kabla taśmowego 34
    > żyły, na odcinku *2 metrów*. Pierwotnie myślałem o zrolowaniu i wepchaniu
    > w rurkę termokurczliwą, ale podejrzewam że całość wyjdzie nadmiernie
    > sztywna. Można by też żyły wewnątrz rurki podzielić, choćby na pary.
    > Jakieś inne pomysły, względnie namiary na źródło 2 metrów gotowca ?

    Przed czym zabezpieczasz ten kabel? Uszkodzenie mechaniczne, woda, UV,
    niskie temperatury?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 15. Data: 2015-05-14 14:21:51
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2015-05-14 o 14:04, yabba pisze:

    > Przed czym zabezpieczasz ten kabel? Uszkodzenie mechaniczne, woda, UV,
    > niskie temperatury?

    Szuranie po blacie, warunki laboratoryjne.

    --
    P.Jankisz

  • 16. Data: 2015-05-14 14:33:33
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Szuranie po blacie, warunki laboratoryjne.

    Czyli lekkie uszkodzenia mechaniczne. Możesz spróbować owinąć taśmą
    materiałową. Nie wiem jak się poprawnie nazywa, ale jest często stosowana do
    zabezpieczania wiązek w instalacji samochodowej. Kupiłem kiedyś rolkę w
    sklepie elektrycznym. Cena była porównywalna z taśmą izolacyjną.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 17. Data: 2015-05-14 17:41:34
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ale ja tymczasem nie z DC :)

    http://www.tme.eu/pl/katalog/#id_category=100072&sea
    rch=oplot&page=2%2C20&s_field=accuracy&s_order=DESC

    Tylko konce czyms trzeba zwiazac/skleic, bo sie rozplata jak pracuje.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 18. Data: 2015-05-14 18:23:27
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Ale ja tymczasem nie z DC :)

    ale neta chyba masz??;)
    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
    =oplot+przewodu&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&b
    match=seng-v6-p-sm-isqm-3-mt-0113

    --
    pozdr

    Tomasz