  • 1. Data: 2013-05-11 16:13:29
    Temat: Kable w oplocie bawełnianym
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    Kiedyś na allegro widziałem sporo aukcji z fabrycznie nowymi kablami telefonicznymi
    (aparat-słuchawka) w oplocie bawełnianym, takie jak były stosowane w latach 50. i
    wcześniej.
    Udało mi się nabyć fajny aparat Ericssona i niestety kabel jest akurat dość zmęczony,
    ale aukcje z allegro zniknęły.

    Orientujecie się może gdzie znajdę coś takiego? W googlu też nic nie znalazłem
    (oprócz kabli elektrycznych).

    pozdrawiam