  • 1. Data: 2011-08-28 17:02:07
    Temat: Kamera i wibracje?
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    witam,
    gdzie najlepiej (moze w jakis "magiczny" sposob)
    zamocowac kamere zeby drgania na nagraniu byly jak najmniejsze?
    pomijam cialo kierownika (kask czy klatke) oraz
    rady typu: jedz po gladkich drogach;]

    z gorki dzieki za wskazowki
    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 2. Data: 2011-08-28 17:13:54
    Temat: Re: Kamera i wibracje?
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-08-28 19:02, sowa pisze:
    > witam,
    > gdzie najlepiej (moze w jakis "magiczny" sposob)
    > zamocowac kamere zeby drgania na nagraniu byly jak najmniejsze?
    > pomijam cialo kierownika (kask czy klatke) oraz

    No to jak nie na ciele, które jest najlepiej amortyzowane to chyba
    będzie to bez znaczenia gdzie zamontujesz byle było po właściwej stronie
    amortyzatorów a uchwyt był na tyle sztywny aby nie wprowadzał własnych
    drgań rezonansowych.

    Chyba, że chcesz zainwestować w specjalne głowice do prowadzenia
    kamer... :-)

    --
    M.

  • 3. Data: 2011-08-28 17:21:01
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-28 19:13, Skimir pisze:

    > będzie to bez znaczenia gdzie zamontujesz byle było po właściwej stronie
    > amortyzatorów

    jest

    > a uchwyt był na tyle sztywny aby nie wprowadzał własnych
    > drgań rezonansowych.

    mam nadzieje, ze jest ;]

    > Chyba, że chcesz zainwestować w specjalne głowice do prowadzenia
    > kamer... :-)

    a nie, dziekuje;)

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 4. Data: 2011-08-28 18:30:55
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "sowa"
    zeby drgania na nagraniu byly jak najmniejsze?

    Hint VirtualDub z antishakem
    no
    wisisz kole

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 5. Data: 2011-08-28 18:38:08
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 28.08.2011 19:02, sowa pisze:
    > witam, gdzie najlepiej (moze w jakis "magiczny" sposob) zamocowac
    > kamere zeby drgania na nagraniu byly jak najmniejsze?

    Jak nie ma być drgań to rama łóżka odpada, proponuję kamerę schowaną w
    maskotce stojącej na szafce nie związanej bezpośrednio z łóżkiem.

    > pomijam cialo kierownika (kask czy klatke)

    Uuu, kask i klatka, na ostro, znaczy się.

    > oraz rady typu: jedz po gladkich drogach;]

    Aaaaa, na motocyklu?

    > z gorki dzieki za wskazowki

    No to nie wiem.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 6. Data: 2011-08-28 19:25:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 28 Sie, 20:30, "Tytus z domQ" <t...@g...pl> wrote:

    > Hint VirtualDub z antishakem
    > no
    > wisisz kole

    Kole to wisi mi, no bo od kogo znasz takie magiczne sztuczki??

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-08-28 20:09:36
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-28 20:30, Tytus z domQ pisze:

    > Hint VirtualDub z antishakem

    ok, dzienki, szukam tutoriala

    > wisisz kole

    co zrobic?;]

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 8. Data: 2011-08-28 20:10:13
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-28 21:25, AZ pisze:

    > Kole to wisi mi,

    chopaki - sie jakos dogadacie;)))

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 9. Data: 2011-08-28 20:12:28
    Temat: Re: Kamera i wibracje?[OT]
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-28 20:38, zefir pisze:

    > Jak nie ma być drgań to rama łóżka odpada, proponuję kamerę schowaną w
    > maskotce stojącej na szafce nie związanej bezpośrednio z łóżkiem.

    koncepcja niby sluszna, ale... nie mam maskotki;]

    > Uuu, kask i klatka, na ostro, znaczy się.

    nie boj sie;]

    > Aaaaa, na motocyklu?

    <brawo>

    > No to nie wiem.

    dzienki :P

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 10. Data: 2011-08-29 12:10:43
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-28 21:25, AZ pisze:

    > takie magiczne sztuczki??

    Biegly w magicznych sztuczkach - mozesz podeslac
    mi ustawienia plugina?

    pees.
    na priv poszlo tez - bo nie wiem gdzie bardziej zerkasz;]

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa