  • 1. Data: 2011-08-28 21:52:48
    Temat: norma głośności ???
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Elo,

    Kolega nabył GSXRa 750 2006 rok, od pierwszego właściciela który
    kupił go w Polskim salonie.

    Ów gixer na tabliczce znamionowej ma wypisane jak byk 102 db przy 6600
    obr/min

    Jak to jest? Przecież dopuszczalne jest 96 db.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 2. Data: 2011-08-29 13:42:41
    Temat: Re: norma głośności ???
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-08-28 23:52, PawelK vel Pablo pisze:
> [...]
    > obr/min
    >
    > Jak to jest? Przecież dopuszczalne jest 96 db.

    Ostatnio lecieliśmy sobie z kolegą i zatrzymał nas patrol drogówki na
    motocyklach. Mierzyli kumplowi starą cbr600f z akcesoryjnym BOS'em.
    Zagadnąłem i dowiedziałem się, że przy 1500rpm musi być mniej
    niż90db(choć może chodziło o 96 db tylko sobie chłopak zaokraglił)
    Mierzą przy 1500rpm.

    --

    Songoku
    2011 ZX10R ABS

  • 3. Data: 2011-08-29 17:42:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-08-29 15:42, Songoku pisze:

> [...]
    > Zagadnąłem i dowiedziałem się, że przy 1500rpm musi być mniej
    > niż90db(choć może chodziło o 96 db tylko sobie chłopak zaokraglił)

    Trzeba ich bylo wyslac na drzewo a najlepiej do lektury przepisow.

    http://www.stacja.com.pl/prawo/2003/2250/2250_3.htm

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2011-08-29 19:05:45
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-08-29 19:42, Kuczu pisze:

    > Trzeba ich bylo wyslac na drzewo a najlepiej do lektury przepisow.
    >
    > http://www.stacja.com.pl/prawo/2003/2250/2250_3.htm

    łojtam...mnie nie badali bo widzieli, że wydech fabryczny a kolega się
    zmieścił

    a tak btw to jakich my stróżów prawa mamy co tego prawa nie znają...
    echh...

    --

    Songoku
    2011 ZX10R ABS

  • 5. Data: 2011-08-29 20:44:37
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

    >a tak btw to jakich my stróżów prawa mamy co tego prawa nie znają...

    A skad by oni, sierotki, mieli te prawo znac?;)
    Improwizuja jak potrafia.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 6. Data: 2011-09-08 05:56:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.08.2011 19:42, Kuczu pisze:

    > Trzeba ich bylo wyslac na drzewo a najlepiej do lektury przepisow.
    >
    > http://www.stacja.com.pl/prawo/2003/2250/2250_3.htm

    Hmm, jakby się tak ściśle trzymać tych przepisów... to jak w motocyklu
    zwolnić pedał przyśpieszenia? ;->

  • 7. Data: 2011-09-08 06:07:11
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    PawelK vel Pablo pisze:
> [...]
    > obr/min
    >
    > Jak to jest? Przecież dopuszczalne jest 96 db.

    we wczorajszym Uwaga Pirat zatrzymali dziewuszke na jakims zielonym KHI
    250 i miała 111 dB przy 6 tys (połowa skali obrotomierza) zabrali dowód,
    mandatu nie przyjeła, przyjechał jej tatus i stwierdził, ze motocykl
    kupiony miesiac temu ma wazny przeglad i ona ma nakładke do tego tłumika
    (tylko jej bidula nie załozyła) i jakim prawem oni jej zabieraja dowód.
    I poszło do sądu.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 8. Data: 2011-09-08 18:13:41
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 251 roku bieżącego, Arni zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > motocykl kupiony miesiac temu ma wazny przeglad i ona ma nakładke do
    > tego tłumika (tylko jej bidula nie załozyła) i jakim prawem oni jej

    Połowa obrotów mocy maksymalnej, pusty plac 4x5m.

    Więc w sądzie pewnie wygra.

  • 9. Data: 2011-09-08 21:18:16
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    ***PawelK vel Pablo

    Połowa obrotów mocy maksymalnej, pusty plac 4x5m.
    Więc w sądzie pewnie wygra.

    G prawda 111dB to grubo za duzo - wiec kara bedzie sroga - min to co
    na mandace + koszty sadu a i zapewne diagnosta pochyli sie nad BT w
    przypadku pokwitowana zamiast DR.
    A tatus moze sobie popisac - na berdyczow.
    Co do zapisow na tabliczce zniamionowej - to ktos nie dopelnil
    formalnosci w momencie rejestracji pojadu w RP.
    Norma 96 +/- 2 db jest od zawsze

  • 10. Data: 2011-09-10 17:29:36
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-08-29 19:42, Kuczu pisze:
    > Trzeba ich bylo wyslac na drzewo a najlepiej do lektury przepisow.
    >
    > http://www.stacja.com.pl/prawo/2003/2250/2250_3.htm

    Dobre, drukne sobie i wrzuce w zestaw narzedzi na wszelki wypadek ;) Dzieki!

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki