  • Data: 2019-12-07 13:36:42
    Temat: Kapcie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pacjent volvo S60 napęd na 4 łapy, 210koni.

    Obecnie jest dunloop blueresponse z 2015 roku z przodu (jakieś 5 mm
    bieżnika) i szrot z tyłu. Na zimę coś tam jest, ale to ostani sezon. Co
    dalej.

    0 - na przyszły sezon kupić jakieś zimówki (najtansze co na deszczu się
    nie ślizgają)

    1 - kupić komplet bluersponów na przód i tył.
    2 - kupić komlet goodyerów eficient grip.
    3 - kupić nowe blueresponsy na przód te trzylatki przełożyć na tył?

    alternatywa - crossclimaty+ W zimę to tyle, żeby się w ujemnych nie
    ślizgał, bo śniegu to on kilka razu zobaczy z tyego co widzę (w miescie
    zawsze można pojechać w razie apokalipsy komunikacją). Więc liczy się
    dla mnie co w lato bardziej - jeździł ktoś crossclimatami? Jak to działa
    w lato? Jak z trwałością bo jednak 200 koni to może w dupę oponie dać
    (zimówki co mam się po prostu... rwą).

    Autem jeździ głównie żona i czasem ja w weekendy (uprzedzając pytania -
    nie chcę się jej pozbyć;)

    --
    Shrek