-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
u!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giga
news.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
X-Mozilla-News-Host: news://news.atman.pl:119
From: Shrek <...@w...pl>
Subject: Kapcie
Date: Sat, 7 Dec 2019 13:36:42 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 25
Message-ID: <5deb9cd8$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1575722200 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 555 83.142.196.21:59924
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2667831
[ ukryj nagłówki ]Pacjent volvo S60 napęd na 4 łapy, 210koni.
Obecnie jest dunloop blueresponse z 2015 roku z przodu (jakieś 5 mm
bieżnika) i szrot z tyłu. Na zimę coś tam jest, ale to ostani sezon. Co
dalej.
0 - na przyszły sezon kupić jakieś zimówki (najtansze co na deszczu się
nie ślizgają)
1 - kupić komplet bluersponów na przód i tył.
2 - kupić komlet goodyerów eficient grip.
3 - kupić nowe blueresponsy na przód te trzylatki przełożyć na tył?
alternatywa - crossclimaty+ W zimę to tyle, żeby się w ujemnych nie
ślizgał, bo śniegu to on kilka razu zobaczy z tyego co widzę (w miescie
zawsze można pojechać w razie apokalipsy komunikacją). Więc liczy się
dla mnie co w lato bardziej - jeździł ktoś crossclimatami? Jak to działa
w lato? Jak z trwałością bo jednak 200 koni to może w dupę oponie dać
(zimówki co mam się po prostu... rwą).
Autem jeździ głównie żona i czasem ja w weekendy (uprzedzając pytania -
nie chcę się jej pozbyć;)
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 08.12.19 00:00 Eneuel Leszek Ciszewski
- 08.12.19 08:44 Shrek
- 08.12.19 09:59 Budzik
- 08.12.19 10:17 Shrek
- 08.12.19 15:59 Budzik
- 08.12.19 16:49 Shrek
- 08.12.19 17:24 J.F.
- 08.12.19 20:36 Shrek
- 08.12.19 20:55 J.F.
- 08.12.19 21:12 Shrek
- 08.12.19 21:12 Jacek
- 08.12.19 21:15 Mateusz Viste
- 08.12.19 21:20 Shrek
- 08.12.19 21:24 Shrek
- 08.12.19 21:37 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=