  • 1. Data: 2016-12-07 16:44:14
    Temat: Karta do tel bez umowy - tanio
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Witam.
    Poszukuję jakiejś karty do tel z możliwością prowadzenia rozmów. SMS nie
    potrzebne, internet nie potrzebny.
    Chodzi mi o jak najdłuższe działanie takiej karty i jak najtańsze,
    jednoczesnie by nie było zbyt upierdliwe przedłużanie ważności takiej
    karty.
    Marzy mi się coś takiego że doładowuję kartę kwotą powiedzmy 10 zł, i
    wysyłam kod USSD celem włączenia/przedłużenia działania karty/pakietu czy
    jak to tam zwać. Cos mi się obiło ostatnio o uszy że coś takiego jest w
    Play za kwotę 9 zł. Ale panienka z okienka w stoisku Play zbyła mnie że
    czegoś takiego to oni nie maja.
    Coś, ktoś?
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Przemęczony pracą wywiadowczą Stirlitz miał koszmary senne. Śniło mu

  • 2. Data: 2016-12-07 17:51:59
    Temat: Re: Karta do tel bez umowy - tanio
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 07.12.2016 o 16:44, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    > jak to tam zwać. Cos mi się obiło ostatnio o uszy że coś takiego jest w
    > Play za kwotę 9 zł. Ale panienka z okienka w stoisku Play zbyła mnie że

    trudno doradzić coś konkretnego. Każda sieć (większość), oferuje
    przynajmniej jedną taryfę w której jest rok ważności konta. wirgin ma
    freemium gdzie dodatkowo dostaniesz 30 darmowych minut co miesiąc
    we wspomnianym playu rok ważności jest (chyba nie przemijającym) bonusem
    za rejestracje karty. w orange dla nowej karty rok ważności "kosztuje" 3zł

    ToMasz

  • 3. Data: 2016-12-08 01:17:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" o29eku$cv$...@d...me

> [...]
    > co miesiąc we wspomnianym playu rok ważności jest (chyba nie
    > przemijającym) bonusem za rejestracje karty. w orange dla nowej

    Orange i Virgin dają startery za free.

    W Orange numer jest ważny na zawsze za free, ale trzeba wysyłać SMSy raz na rok.
    W Virgin numer jest (na razie -- mogą to zmienić) ważny na zawsze za free, ale
    trzeba odświeżać #F dwa razy na rok.

    Virgin daje miesięcznie 30 minut, 30 SMS i 300 MB LTE, ale u mnie LTE nie śmiga
    zbyt szybko.

    Play i Orange dają teraz (*chyba* nadal dają) bonusy rejestracyjne.

    T-Mobile to porażka.

  • 4. Data: 2016-12-09 00:28:53
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." napisał:

    > Poszukuję jakiejś karty do tel z możliwością prowadzenia rozmów. SMS nie
    > potrzebne, internet nie potrzebny.

    Nie potrzebne pisze się razem. Polecam sieć wRodzinie. Konto ważne 2 lata.
    Doładowanie nawet złotówką przedłuża jego ważność znów o dwa lata. Rozmowa
    20 gr /min do każdej sieci. I co ważne całkowicie polski kapitał. Po co
    dorabiać żabojadów, czy innych szwabów?

    Pzdr

  • 5. Data: 2016-12-09 21:03:03
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2016-12-07 o 16:44, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    > Chodzi mi o jak najdłuższe działanie takiej karty i jak najtańsze,
    > jednoczesnie by nie było zbyt upierdliwe przedłużanie ważności takiej

    Njumobile. Konto ważne po wieki już po pierwszym doładowaniu, 19 gr za
    minutę do wszystkich.

    http://www.njumobile.pl/oferta/nju-na-karte;jsession
    id=352AEDA1A0584A215FD2613DD1AF3C9E.sunwww103

  • 6. Data: 2016-12-10 03:42:59
    Temat: Re: Kutas bez umowy
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    Eneuel Wrote:

    Skoncz z tym brandzlowaniem internetu putasie!

    --
    ?

  • 7. Data: 2016-12-10 11:10:56
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    " ...:::WISKOLER:::..." napisał:

> [...]
    > i wysyłam kod USSD celem włączenia/przedłużenia działania karty/pakietu
    > czy jak to tam zwać. Cos mi się obiło ostatnio o uszy że coś takiego jest

    Wystarczy zamówić darmowy starter i zmigrować na Rok Ważności Konta.
    Przedłużać można kodem bez doładowania. Czasami nawet to działa.

    JoteR