  • 1. Data: 2016-12-06 19:30:56
    Temat: Re: Asus Max zrestartował się...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Po paru miesiącach używania Asus Max zrestartował się

    wzruszyła mnie twoja historia

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 2. Data: 2016-12-07 19:21:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" o27050$9bt$...@d...me

    > wzruszyła mnie twoja historia

    Z Asusem czy któraś z dwóch pozostałych?
    [może zupełnie inna?...]

    -=-

    Nie tylko Ciebie urzekają moje historie.

    "asasasa" 53f9dcdb$0$3060$6...@n...neostrada.pl

    > Leszq, urzekła na Tfoja historia!

    -=-

    urzec dk Vc, urzeknę, urzekniesz, urzeknij, urzekł, urzekła, urzekli,
    urzekłszy, urzeczony - urzekać ndk I, ~am, ~asz, ~ają, ~aj, ~ał

    1. <<według dawnych wierzeń: rzucić na kogoś urok; zaczarować>>
    2. <<wzbudzić podziw, zachwyt, olśnić, oczarować, zachwycić>>

    Był urzeczony jej urodą.
    Melodia urzekała słuchaczy.

    -=-

    Wzbudziłem Twój podziw czy rzuciłem urok na Ciebie?
    Na Krisa chyba rzuciłem urok, bo pisał chyba od rzeczy:

    "Kris" 0...@g...co

    > Moje połączenia pracują bezproblemowo od wielu lat...

    : Kup sobie samochód
    : http://www.poranny.pl/wiadomosci/suwalki/gal/5500334
    ,izba-celna-organizuje-przetarg-na-samochody-zdjecia
    ,8315716,id,t,zid.html

    Ale być może Ciebie urzekła historia Asusa a Krisa urzekła historia moich połączeń...

    -=-

    Chyba muszę zastanowić się nad tym urzekaniem -- ale muszę najpierw
    zrozumieć, co Ty masz (i co inni mają) na myśli, gdy piszesz (i gdy
    inni piszą) o urzekaniu... Kris najwyraźniej został zaczarowany...

    Może na urządzenia Dunaja także ktoś rzuca uroki?...

    [uroki w drugiej połowie drugiej dekady XXI wieku?...
    od kilkunastu lat wiem, że miedziany Ethernet przegra z masztami...
    tak czy siak -- jakieś łącze jest potrzebne i jeśli Dunaj nie
    reaguje poprawnie na zgłaszanie usterek -- chyba czas najwyższy
    na zmianę dostawcy usług... ww. wspomniany usługodawca VoIP
    (FCN, dawniej Tlenofon) zbladł przy ofertach GSM... być może
    warto już zainwestować niespełna 4 stóweczki pln w 5GHz, aby
    mieć 300Mb/s (czyli de facto ze 120 Mb/s, co RJ45 obetnie do 100Mb/s)
    w połączeniu obu mieszkań oraz w światłowód Orange?... 4 stóweczki pln
    funduje Orange -- wystarczy przejść do niego z elektryzowaniem...
    wewnątrz mieszkania miałbym połowę z tych 120 Mb/s... z czego
    notebook obetnie do 23Mb/s...]

  • 3. Data: 2016-12-07 20:00:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "masti" o27050$9bt$...@d...me

    > Z Asusem czy któraś z dwóch pozostałych?
    > [może zupełnie inna?...]

    nawaliłeś ich tyle, że już sam nie wiesz w którym wątku odpowiadasz?
    bloga sobie załóż

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2016-12-08 00:17:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" o29m93$sqb$...@d...me

    > nawaliłeś ich tyle, że już sam nie wiesz
    > w którym wątku odpowiadasz?

    Jak widać -- ja znam swe historie, którymi rzekomo urzekam.
    Natomiast Ty -- uchyliłeś się od udzielenia odpowiedzi na
    zadane Ci proste pytannia.

    > bloga sobie załóż

    Nie jestem Twym sługą. :)

    [ponoć niektórym ludziom wydaje się, że są kimś, kim nie są w istocie...
    ponoć najwięcej ludzi pomylonych wciela się w Napoleona Bonapartego...]

  • 5. Data: 2016-12-10 03:44:18
    Temat: Re: Cymbal ryzy
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    Eneuel Wrote:

    Skoncz z tym brandzlowaniem internetu putasie!

    --
    ?