  • 1. Data: 2016-12-07 10:04:46
    Temat: Re: Asus Max zrestartował się...
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Po paru miesiącach używania Asus Max zrestartował się bez widocznej
    > przyczyny.

    Już coś około trzech lata pracy - ani jednego restartu czy innych
    niedogodności.. Telefon też z nie najwyższej pąki.

  • 2. Data: 2016-12-07 18:37:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5847d094$0$5155$6...@n...neostrada.pl

    > Już coś około trzech lata pracy - ani jednego restartu czy innych niedogodności..

    Overmax chyba też nie restartuje się bez widocznej przyczyny.

    > Telefon też z nie najwyższej pąki.

    Acer? Asus i Acer to chyba porównywalni producenci.
    Nawet przez jakiś czas pracowali tam ci sami ludzie.

  • 3. Data: 2016-12-09 13:43:57
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 5847d094$0$5155$6...@n...neostrada.pl

    > Overmax chyba też nie restartuje się bez widocznej przyczyny.

    Chyba?;-)

    > Acer? Asus i Acer to chyba porównywalni producenci.
    > Nawet przez jakiś czas pracowali tam ci sami ludzie.

    Bardzo przepraszam - mój się nie restartuje.. A swoja drogą, miałem już
    łącznie kilkanaście telefonów, i gdyby nie ten ostatni model to nie
    uwierzyłbym że są jakieś aparaty które się nie restartują czy zawieszają..

  • 4. Data: 2016-12-09 14:41:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 584aa6fa$0$15197$6...@n...neostrada.pl

    > Chyba?;-)

    Nie pamiętam żadnego restartu, ale być może po prostu zapomniałem.
    Softowo jest dobry. Zły złomowo:

    - ciemny ekran
    - niechlujne wykonanie
    - słaby akumulator
    - 1 GB ,,dysku'', choć tablet ma 16 GB

    > Bardzo przepraszam - mój się nie restartuje..

    Nie kwestionuję tego i nie uważam Acera za złego producenta.

    > A swoja drogą, miałem już łącznie kilkanaście telefonów,
    > i gdyby nie ten ostatni model to nie uwierzyłbym że są
    > jakieś aparaty które się nie restartują czy zawieszają..

    Asus na razie zrestartował się jeden raz.

    Ale VoIPy pracują na nim źle. Telefon kupiłem w Polsce, więc mam support?
    Owszem ;) -- polecono mi ,,przywrócenie ustawień fabrycznych'...
    (między innymi -- powrót do Androida 5)

    -=-

    Mój Asus *chyba* ma przewagę w jednym punkcie nad Twoim Acerem -- ma szkło GG4.
    Gniotsa, nie łamiotsa ;) i odporne na drapanie miękkimi przedmiotami.
    (podatne na zadrapania zwykłym piaskiem)

    -=-

    Ogólnie z tego telefonu jestem zadowolony i chyba w przyszłości
    chętnym okiem będę spoglądał na Asusa.

    BTW supportu -- swego czasu zwróciłem się do przedstawiciela Asusa
    z pytaniem dotyczącym płyty głównej desktopa o otrzymałem odpowiedź.
    Pod tym względem wszystko w Polsce upada!!!!

    -=-

    Przymierzając się do wymiany balkonowych hybryd, odciąłem sobie drogę do jednej z
    tych hybryd.
    Miałem (ustawione przed laty przez siebie samego) ograniczenia adresowe i
    przestawiłem hybrydę
    tak, że mogłem do niej dostać się tylko poprzez adres przeze mnie zabroniony --
    pozostał tylko
    twardy restart, czyli przywrócenie ,,ustawień fabrycznych''. Chcąc wiedzieć, jak taki
    restart
    wykonać, zajrzałem do netu a tam... Facet żali się supportowi na to, że choć
    postępuje właściwie,
    hybryda nie łapie z nim kontaktu... Po jakimś czasie facet obwieszcza, że winna była
    przeglądarka
    netowa i **dopiero wówczas** support mu odpowiada... Fajne!!!

  • 5. Data: 2016-12-09 15:49:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 grudnia 2016 14:41:24 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

> [...]
    była przeglądarka
    > netowa i **dopiero wówczas** support mu odpowiada... Fajne!!!

    Byleś w Izbie Celnej auta przed przetargiem oglądać?

  • 6. Data: 2016-12-09 18:37:55
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 584aa6fa$0$15197$6...@n...neostrada.pl

    > Nie pamiętam żadnego restartu, ale być może po prostu zapomniałem.
> [...]

    Czyli - nie restartuje się.

    > Nie kwestionuję tego i nie uważam Acera za złego producenta.

    Ja też nie twierdzę że Acer to jakaś superporządna firma. Gdyby taka
    była to zostawiałaby swoich klientów bez aktualizacji oprogramowania..

> [...]
    >
    > Ale VoIPy pracują na nim źle. Telefon kupiłem w Polsce, więc mam support?
    > Owszem ;) -- polecono mi ,,przywrócenie ustawień fabrycznych'...

    Nie znam się za mocno, ale zdaje się że chyba powrót do wcześniejszej
    wersji systemu domowym sposobem jest raczej nie do wykonania..

> [...]
    > Gniotsa, nie łamiotsa ;) i odporne na drapanie miękkimi przedmiotami.
    > (podatne na zadrapania zwykłym piaskiem)

    I na pewno w wielu innych sprawach. Asus (ten Asus) to telefon dużo
    bardziej przystosowany do dzisiejszych realiów niż mój telefon, którego
    produkcję rozpoczęto jakieś 4 lata temu.
    Tak w sumie jedyne z czego w nim jestem zadowolony to bateria i jakość
    nagrywanych filmów. Reszta to przeciętność, ani lepsze ani gorsze od
    innych.

> [...]
    > że winna była przeglądarka
    > netowa i **dopiero wówczas** support mu odpowiada... Fajne!!!

    Asus też ma w głębokim poważaniu klientów. Kupiłem do laptopa tej firmy
    dodatkowy dysk SSD, lapek ma około 3 lat a BIOS go nie widzi. Telefon
    do serwisu - i " nie przewidujemy aktualizacji tego sprzętu". O jakości
    serwisowych usług już chyba tu kiedyś pisałem.. Mam także w stacjonarnym
    kompie Płytę Główną Asusa, tutaj także olewają klienta - od 4 lat nie ma
    już aktualizacji BIOSu. Dla porównanie - w innym kompie sprzed 12 lat
    BIOS nadal ma aktualizację, Płyta malej nieznanej firmy Shuttle..

    W kwestii resetu to nie do netu, a trzeba zajrzeć do menu - ustawienia i
    tam wybrać odpowiednia opcję..

  • 7. Data: 2016-12-09 19:15:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 584aebe1$0$646$6...@n...neostrada.pl

    > W kwestii resetu to nie do netu, a trzeba zajrzeć do menu - ustawienia i tam wybrać
    odpowiednia opcję..

    Trzeba nacisnąć (i przytrzymać) przycisk wciskany drutem/spinaczem/igłą.
    Wcisnąłem, zalogowałem się, wrzuciłem tam to, co było przed zmianą i jest OK.
    Przy okazji zastanawiałem się nad tym, dlaczego wybrałem takie dziwne ;)
    rozwiązania, po czym przeszedłem dawną drogę rozumowania, po której znów
    wybrałem to, co wybrałem kiedyś. :)

    Rozmyślam nad światełkiem z Orange i nad wymianą hybryd na CPE510, aby
    mieć pomiędzy mieszkaniami 300 Mb/s, czyli de facto (jak mniemam) mieć
    to, co daje Orange w światłowodzie -- 100 Mb/s.

    CPE510 daje możliwość ,,zasilania wstecznego'' w net ;) z szyfrowaniem.
    (obecne 5210 nie dają tej możliwości)

    .-. .-.
    |e| |f|
    '-' '-'
    ^ ^
    : :
    : :
    v v
    - -
    [ISP]<------->[a]<~~~~~~~~~~~>[b]<~~~~~~~~~~~>[g]
    - -
    ^ ^
    : : : i ~ to WiFi
    : : - to ethernet
    v v
    .-. .-.
    |d| |c|
    '-' '-'

    ale tak, że można włączyć się via WiFi i do a, i do b.

    Problem w tym, że jeśli zdecyduję się na 5 GHz -- na niewiele mi
    to ,,wstecznictwo'' przyda się poza mieszkaniami, więc być może
    nie zdecyduję się na to ,,wstecznictwo'' i tym razem.

  • 8. Data: 2016-12-10 03:35:44
    Temat: Re: Chuj OSRAL sie
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    Eneuel Wrote:

    Skoncz z tym brandzlowaniem internetu putasie!

    --
    ?

  • 9. Data: 2016-12-10 03:38:58
    Temat: Re: Skutasil sie chuj