  • 1. Data: 2011-07-23 09:43:16
    Temat: Kasa misiu, kasa
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    http://biznes.onet.pl/bedzie-prywatne-e-myto,18571,4
    801151,1,prasa-detal

    Mialy byc nowe autostrady a sa tylko nowe informacje o poborze oplat.
    I jest cool. I light.......

  • 2. Data: 2011-07-23 09:56:55
    Temat: Re: Kasa misiu, kasa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Jul 2011 09:43:16 +0200, CeSaR napisał(a):
    > http://biznes.onet.pl/bedzie-prywatne-e-myto,18571,4
    801151,1,prasa-detal

    > Mialy byc nowe autostrady a sa tylko nowe informacje o poborze oplat.
    > I jest cool. I light.......

    Nie kasa, tylko ulatwienie w jej placeniu.
    A moze i kasa - czytaj: Kapsch za duzo chce.
    No i druga kasa - jakby byla 15 lat temu, to by nie bylo tych 2.5 prywatnej
    autostrady i klopotow z tym zwiazanych.

    To w koncu paranoja zeby jadac szybka autostrada co 50 km ustawiac sie w
    kolejce do kasy, i paranoja zeby tirman mial szybe wytapetowana
    transponderami.

    Unia jak na razie zrobila tylko pol kroku, czyli poparla kilka systamow
    sygnalizacji.

    J.

  • 3. Data: 2011-07-23 10:33:03
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Nie kasa, tylko ulatwienie w jej placeniu.
    > A moze i kasa - czytaj: Kapsch za duzo chce.

    Jeszcze nie widziałem ułatwienia, ktore w konsekwencji prowadzi do
    zmniejszenia oplat.
    Poniosa wydatki i podniosa oplaty. Podniesienie oplat bedzie tlumaczone
    troska o kierowce.
    Konkurencji nie maja.

    > To w koncu paranoja zeby jadac szybka autostrada co 50 km ustawiac sie w
    > kolejce do kasy,

    Moze warto bylo pomyslec o innej organizacji ruchu?
    Przez cala Francje nie ma tylu bramek jak przejazd przez kulczykową sciezke.

  • 4. Data: 2011-07-23 10:57:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Jul 2011 10:33:03 +0200, CeSaR napisał(a):

    > Jeszcze nie widziałem ułatwienia, ktore w konsekwencji prowadzi do
    > zmniejszenia oplat.

    Inflacja jest to i trudno zobaczyc.
    Ale zwykla gotowka to tez koszty - kasjerow trzeba zatrudnic, sejfy,
    transport gotowki, kasy fiskalne, papier do nich, weksle jak ktos portfela
    zapomni, objazdy jak z zagranicy (a propos - nie ma ich u nas, co sie
    dzieje jak ktos zechce zrezygnowac przed wjazdem ?

    Wiec instalujesz automatyczne, zwalniasz trzech kasjerow, zatrudniasz 6
    informatykow i liczysz zyski :-)

    > Poniosa wydatki i podniosa oplaty. Podniesienie oplat bedzie tlumaczone
    > troska o kierowce. Konkurencji nie maja.

    Alez maja - sa rownolegle drogi, znacznie tansze ... poczekamy, zobaczymy,
    spodziewam sie obnizki cen :-)

    > Moze warto bylo pomyslec o innej organizacji ruchu?
    > Przez cala Francje nie ma tylu bramek jak przejazd przez kulczykową sciezke.

    No ale co zrobisz ? Za pozno juz troche.
    na A4 "pomysleli" .. co nas kosztowalo grube miliony.

    J.

  • 5. Data: 2011-07-23 12:45:43
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-23 10:57, J.F. pisze:
    > Alez maja - sa rownolegle drogi, znacznie tansze ... poczekamy, zobaczymy,
    > spodziewam sie obnizki cen:-)

    Oj naiwny ;)
    Prędzej spodziewaj się podwyżki na tych równoległych drogach, które
    teraz są tańsze :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 6. Data: 2011-07-23 20:03:58
    Od: "Paulina" <b...@W...gazeta.pl>

    Niby będą jakieś tam opłaty ale dobrze że jesteśmy w tej unii by byśmy dalej
    polnymi drogami jeździli.

  • 7. Data: 2011-07-23 20:26:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Jul 2011 12:45:43 +0200, venioo napisał(a):

    > Oj naiwny ;)
    > Prędzej spodziewaj się podwyżki na tych równoległych drogach, które
    > teraz są tańsze :)

    poczekamy, zobaczymy.
    Obecne stawki ministra sa IMO dosc dobre, w budzecie ponoc 10 mld
    oszczednosci - moze nie zmienia. A wtedy AW i GTC beda musialy przemyslec
    strategie ..

    J.

  • 8. Data: 2011-07-26 12:54:31
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-07-23 20:26, J.F. pisze:

    > poczekamy, zobaczymy.
    > Obecne stawki ministra sa IMO dosc dobre, w budzecie ponoc 10 mld
    > oszczednosci - moze nie zmienia. A wtedy AW i GTC beda musialy przemyslec
    > strategie ..

    Długo czekać nie trzeba było:

    http://moto.onet.pl/1647764,1,tiry-zalaly-boczne-dro
    gi,artykul.html?node=41767

    "Zarządcy autostrad twierdzą, że zjawisko omijania ich dróg jest
    chwilowe. Część kierowców wątpi w rychły powrót ciężarówek na
    autostrady, a część wieszczy zwiększanie się liczby płatnych tras.
    Ministerstwo Infrastruktury nie wyklucza właśnie tej drugiej opcji"

    --
    venioo
    Sprzedam Alfa Romeo 156