  • 1. Data: 2014-05-09 14:20:52
    Temat: Kateboria B
    Od: "TWIST-OFF" <s...@w...pl>

    Właśnie podali, że można prowadzić motocykl do 125 cm na prawko kat. B.
    Prawko trzeba mieć dłużej niż 3 lata.

    Pozdrawiam
    Twist-Off

  • 2. Data: 2014-05-09 14:22:10
    Temat: Re: Kateboria B
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2014-05-09 14:20, TWIST-OFF pisze:
    > W?a?nie podali, ?e mo?na prowadziae motocykl do 125 cm na prawko kat. B.
    > Prawko trzeba mieae d?u?ej ni? 3 lata.
    >
    > Pozdrawiam
    > Twist-Off

    Co to znaczy: "podali"? Tak bez zmiany ustawy se "podali"? ~8-)
    pwz

  • 3. Data: 2014-05-09 14:25:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello TWIST-OFF,

    Friday, May 9, 2014, 2:20:52 PM, you wrote:

    > Właśnie podali, że można prowadzić motocykl do 125 cm na prawko kat. B.
    > Prawko trzeba mieć dłużej niż 3 lata.

    Gdzie podali? Zapłacą mandat za Ciebie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2014-05-09 14:28:42
    Od: "TWIST-OFF" <s...@w...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Co to znaczy: "podali"? Tak bez zmiany ustawy se "podali"? ~8-)
    > pwz

    Podało radyjko, a posłowie przyjeli tą zmiane.
    Teraz czekać tylko jak wejdzie w życie.

    Twist-Off

  • 5. Data: 2014-05-09 14:43:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello TWIST-OFF,

    Friday, May 9, 2014, 2:28:42 PM, you wrote:

    > Podało radyjko,

    Chyba MaRyja...

    > a posłowie przyjeli tą zmiane.

    Znaczy przegłosowali? I od razu senat też zatwierdził i prezydent
    podpisał?

    > Teraz czekać tylko jak wejdzie w życie.

    Ale znasz polski system legislacyjny?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2014-05-09 14:49:03
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 May 2014 14:20:52 +0200, TWIST-OFF napisał(a):

    > motocykl do 125 cm na prawko kat. B.

    Jak nowelizacja wejdzie w zycie, to bedzie mozna. Ale tylko taki z
    automatyczna przekladnia.

    A znajdz mi taki, ktory nie jest skuterem.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2014-05-09 15:21:47
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Znaczy przegłosowali? I od razu senat też zatwierdził i prezydent
    > podpisał?
    Chwilowo przebrnęło przez Sejm.
    Jeszcze dwa schodki po drodze...

    > Ale znasz polski system legislacyjny?
    Radio podało - nie wystarczy? :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 8. Data: 2014-05-09 17:07:20
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-05-09 14:49, Maciek pisze:

    > Jak nowelizacja wejdzie w zycie, to bedzie mozna. Ale tylko taki z
    > automatyczna przekladnia.
    >
    > A znajdz mi taki, ktory nie jest skuterem.

    A znalazłbyś gdzieś pojazd z kratką zanim wyszedł stosowny przepis o VAT?

    Właśnie pojawił się popyt... czekamy na podaż - w każdym razie ci, co wierzą w wolny
    rynek i takie tam ;)

    --
    JW

  • 9. Data: 2014-05-09 17:22:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "TWIST-OFF" <s...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Właśnie podali, że można prowadzić motocykl do 125 cm na prawko kat. B.

    Źle słuchałeś.
    Nie "można" a "będzie można".
    Dopiero to przeszło przez Sejm, pozostał jeszcze Senat i Prezydent.

  • 10. Data: 2014-05-09 17:23:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:lkiqvf$2e68$...@n...ipartners.pl...

    > A znalazłbyś gdzieś pojazd z kratką zanim wyszedł stosowny przepis o VAT?
    >
    > Właśnie pojawił się popyt... czekamy na podaż - w każdym razie ci, co
    > wierzą w wolny rynek i takie tam ;)

    Ja wyprzedziłem tą sytuację o 3 tygodnie.
    Pewnie teraz musiałbym zapłacić więcej.