  • 1. Data: 2014-05-09 15:10:12
    Temat: Z Poznania do Częstochowy
    Od: Alojzy Bomba <p...@w...pl>

    Jak najlepiej z Poznania do Częstochowy?
    Jest sens A2 a potem przez Zgierz, Łódź do Piotrkowa
    i dalej Gierkówką?

  • 2. Data: 2014-05-09 17:26:49
    Temat: Re: Z Poznania do Częstochowy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Alojzy Bomba" <p...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Jak najlepiej z Poznania do Częstochowy?
    > Jest sens A2 a potem przez Zgierz, Łódź do Piotrkowa
    > i dalej Gierkówką?

    Ja bym jechał A2, do Poddębic, potem na DK71 do Pabianic.
    Podczas jazdy DK71 można nawet drogami gminnymi ominąć Aleksandrów i
    Konstantynów (przez Lutomiersk).

    Przed Pabianicami zaczyna się nowy kawałek S14, potem S8 i tak dojeżdżasz
    już za Łodzią do DK1 (trasy katowickiej), która prowadzi do Częstochowy.
    Niby trochę dalej niż przez Zgierz, ale jedzie się bardzo płynnie.

  • 3. Data: 2014-05-10 20:59:59
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    > Jak najlepiej z Poznania do Częstochowy?
    > Jest sens A2 a potem przez Zgierz, Łódź do Piotrkowa
    > i dalej Gierkówką?

    nie ma sensu, ale możesz sobie troszkę popędzić.
    A.

  • 4. Data: 2014-05-10 21:01:15
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

> [...]
    > już za Łodzią do DK1 (trasy katowickiej), która prowadzi do Częstochowy.
    > Niby trochę dalej niż przez Zgierz, ale jedzie się bardzo płynnie.

    92 do Wrześni, tam na Kalisz przez Pyzdry, w Kaliszu na Sieradz, w Błaszkach
    na Złoczów i tam na Wieluń i Cz-chowę.
    Proste i niezatłoczone.

    A.