  • 1. Data: 2010-06-20 21:43:00
    Temat: Kawal niemotocyklowy, ale mi sie podoba
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    Jasio ogladal w TV vinetou i stwierdzil, ze zostanie idianiniem.
    sprawil sobie luk, wyszedl przed dom i uczy sie z niego strzelac, jednak
    wszystkie strzaly upadaja zaraz pod nogi jasia.
    Przychodzi ojciec i mowi:
    -jasiu, naucze cie strzelac z luku, patrz jak sie to robi.
    ojciec naciaga luk, strzela, strzala przelatuje nad blokiem i nagle
    slychac przerazliwy krzyk, ojciec mowi do jasia, by poszedl sprawdzic co
    sie stalo. Po chwili jasio wraca i mowi:
    - mam dla ciebie, tato dwie wiadomosci, jedna zla, druga dobra,
    - jaka jest ta dobra? - pyta ojciec
    - przestrzeliles huja sasiadowi - mowi jas,
    - a ta zla? - pyta ojciec
    - i mamie dwa policzki, odpowiada jasio
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 2. Data: 2010-06-21 05:55:58
    Temat: Re: Kawal niemotocyklowy, ale mi sie podoba
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    lol
    dobry poczatek poniedzialku:)

  • 3. Data: 2010-06-21 09:08:08
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    W dniu 2010-06-20 23:43, Michał V-R pisze:
> [...]
    > - mam dla ciebie, tato dwie wiadomosci, jedna zla, druga dobra,
    > - jaka jest ta dobra? - pyta ojciec
    > - przestrzeliles huja sasiadowi - mowi jas,
    dobre ale przez ch "huja"

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 4. Data: 2010-06-21 16:27:24
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "mmaurycy" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    jednak.... [...]

    Siostry - tenisistki - Serena i Venus Williams siedzą przy obiedzie. Jedna z
    nich mówi:
    - Słuchaj! Nasz stary to chyba nam jakiś sterydów dodaje do jedzenia!
    - Niemożliwe! - mówi druga. - A czemu tak myślisz?
    - Bo od jakiegoś czasu zaczęły mi rosnąć włosy tam, gdzie do tej pory ich
    nie było.
    - Na przykład gdzie?
    - Na przykład na jajach...

    Erg
    GS500

  • 5. Data: 2010-06-22 16:24:59
    Od: siinski <j...@g...com>

    Czemu blondynki mają odrosty?-bo organizm się broni...
    Co robi Jarosław Kaczyński kiedy pytają go o seks? obraca kota
    ogonem..

    Pozdroo

  • 6. Data: 2010-06-23 08:48:41
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    ?Prosty komunikat werbalny jako gwarancja efektywności przekazu
    informacji.?- Nataszko, zjedz kawałeczek tortu!?- Dziękuję, Jureczku,
    nie chcę.?- No spróbuj, bardzo smaczny!?- Nie, dziękuję. Ja po
    osiemnastej już nie jem nic słodkiego.?- Nataszko, proszę.?Jureczku, ja
    deserów w ogóle nie jadam...?- Żryj ten tort, kurwa! Pierścionek w nim
    jest, żenić się z Tobą chcę!!!?

    de Fresz