  • 1. Data: 2011-03-22 22:58:39
    Temat: Kawasaki ER-5 gaśnie po rozgrzaniu
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Witam,
    jako że do garażu zawitał motocykl ośmielam się poruszyć temat
    techniczny, z pewną nieśmiałością bo do tej pory wtrącałem tylko
    głupie teksty w wątkach o niczym.

    Jest sobie Kawa ER5 z 2001 roku, pacjent pali jak ta lala,
    pracuje równo w miarę, nie kopci. Za to po nagrzaniu, po 15
    minutach zaczyna tracić obroty na luzie, nierówno chodzić,
    przydusza się i gaśnie. Nie da rady jej odpalić, czy to z ssaniem
    czy bez, pali tylko z gazem kiedy jest gorąca. Podkęcenie obrotów
    jałowego nie działa.

    Gdzie mam łapy wsadzić? Wszelkie pomysły mile widzane...

    --

    Dawid

  • 2. Data: 2011-03-23 05:54:02
    Temat: Re: Kawasaki ER-5 gaśnie po rozgrzaniu
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    morghul pisze:

> [...]
    > przydusza się i gaśnie. Nie da rady jej odpalić, czy to z ssaniem
    > czy bez, pali tylko z gazem kiedy jest gorąca. Podkęcenie obrotów

    wypisz wymaluj zarosniete dysze główne.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2011-03-23 14:40:17
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    No to wyciągne gaźniki w takim razie, Twój pomysł Arni wygrał z
    braku innych kandydatur ;)

    Dam znać czy trafiłeś.

    --

    morghul