  • 1. Data: 2011-03-22 21:32:25
    Temat: Kto robi z karbonu na Mazowszu?
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    Witam

    Szukam jakiejs firmy lub osoby, ktora podejmie sie wyczarowania kilku
    elementow w wlokna weglowego.
    Bede bardzo wdzieczny za namiary do firm z Mazowsza, najlepiej okolice Wawy.

    James

  • 2. Data: 2011-03-23 10:09:15
    Temat: Re: Kto robi z karbonu na Mazowszu?
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-03-22 22:32, James pisze:
> [...]
    > elementow w wlokna weglowego.
    > Bede bardzo wdzieczny za namiary do firm z Mazowsza, najlepiej okolice

    160 km to jeszcze okolice Wawy? Pod Lublinem znam pewną firmę.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 3. Data: 2011-03-23 10:21:47
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    > 160 km to jeszcze okolice Wawy? Pod Lublinem znam pewną firmę.

    Daj namiar kolezko, dzieki.

  • 4. Data: 2011-03-23 11:24:12
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Qlfon" <r...@l...pl> wrote...

    > 160 km to jeszcze okolice Wawy? Pod Lublinem znam pewną firmę.

    Jasne, ze tak!
    Ostatnio znalazlem firme z Krakowa, ale ceny maja kosmiczne... a ja wcale
    nie chce rakiety budowac.
    Jezeli nic nie znajde blisko, to i Krakow jest dla mnie w okolicach ;)

    Bede wdzieczny za namiary

    James

  • 5. Data: 2011-03-23 12:05:26
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-03-23 12:24, James pisze:
> [...]
    > wcale nie chce rakiety budowac.
    > Jezeli nic nie znajde blisko, to i Krakow jest dla mnie w okolicach ;)

    powiem tak, te rzeczy robione jednostkowo są naprawdę drogie. znam tego
    gościa prywatnie i kiedyś o tym rozmawialiśmy - mając normalnie
    zarejestrowaną działalność, zatrudniając ludzi i robiąc soc w
    pojedynczych egzemplarzach koszty sa naprawdę wysokie. nam się wydaje że
    takie małe coś to będzie 100-200 złotych bo coś podobnego widzieliśmy
    gdzieś tam. Ale biorąc pod uwagę wykonanie formy, kilku prototypów
    pochłania czas pracownika i generuje koszty które przy 1-2 egzemplarzach
    są naprawdę spore. Podeślę namiar na priv.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 6. Data: 2011-03-23 12:12:56
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    James, napisz do mnie z jakiegoś działającego maila, co?:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 7. Data: 2011-03-23 18:52:45
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Qlfon" <r...@l...pl> wrote...

> [...]
    > biorąc pod uwagę wykonanie formy, kilku prototypów pochłania czas
    > pracownika i generuje koszty które przy 1-2 egzemplarzach są naprawdę

    Firma, ktora znalazlem krzyknela mi 10.000zl za wykonanie formy. Mam po
    prostu nadzieje znalezc nizsza cene... moze nawet duzo nizsza. Wiem, ze
    elementy z karbonu kosztuja. Trzeba jednak pogadac z kilkoma firmami i
    wybrac najlepsza oferte.

    Dzieki za pomoc

    James

  • 8. Data: 2011-03-29 11:38:40
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    > Szukam jakiejs firmy lub osoby, ktora podejmie sie wyczarowania kilku
    > elementow w wlokna weglowego.
    > Bede bardzo wdzieczny za namiary do firm z Mazowsza, najlepiej okolice
    > Wawy.

    Witam wszystkich

    Temat firmy robiacej z karbonu jest nadal aktualny. Zna ktos firme gdzies w
    Polsce? Juz nie na Mazowszu, a gdziekolwiek w kraju.

    Bede wdzieczny za jakies namiary.

    James

  • 9. Data: 2011-03-29 14:13:39
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam,
    odezwij sie do
    k...@o...pl

    Chlopak jest, hmm, kierownikiem w firmie robiacej rzeczy z kompozytow.
    Dla lotnictwa, ostatnio kleja cos dla Centrum Nauki w Wawie.
    Na pewno profesjonalni.

    pozdr
    Piotr