  • 1. Data: 2015-01-14 20:21:32
    Temat: Kawasaki ninja 250
    Od: manio1997 <artur.manuszak@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam mam pytanko do czego służy Ten bezpiecznik uderzeniowy/przekaźnik ?
    Jeden kabel z instalacji mi pasuje a drugi nie wiem gdzie podłączyć,proszę
    o pomoc

    http://allegro.pl/bezpiecznik-uderzeniowy-kawasaki-n
    inja-250-i4920181836.html
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-01-14 20:35:17
    Temat: Re: Kawasaki ninja 250
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 14.01.2015 o 20:21, manio1997 pisze:
    > Witam mam pytanko do czego służy Ten bezpiecznik uderzeniowy/przekaźnik

    do zabezpieczania przy uderzeniu. Zabezpiecza prąd. Żeby nie płynął.

    > ? Jeden kabel z instalacji mi pasuje a drugi nie wiem gdzie
    > podłączyć,proszę o pomoc

    jeden kabel pasuje do jakiegoś kabla a drugi kabel pasuje tam, gdzie ten
    jakiś był wcześniej wetknięty

    niemazaco

    --
    Arni

  • 3. Data: 2015-01-14 21:31:25
    Od: manio1997 <artur.manuszak@_NOSPAM_interia.pl>

    Tylko jeden kabel mi pasuje do instalacji a drugi nie wiem gdzie go
    podłączyć, ponieważ nie ma żadnego wyjścia, albo mi czegoś brakuje, Proszę
    o pomoc, a to że to jest bezpiecznik uderzniowy to wiem z allegra a to
    może ktoś sie pomylił albo coś! Pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-01-15 10:18:50
    Od: manio1997 <artur.manuszak@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam mam pytanie czy kawasaki ninja 250 2009r odpalę bez licznika?
    Bo brakuje mi licznika a nie mam iskry na świecach, proszę o pomoc

  • 5. Data: 2015-01-16 10:44:13
    Od: manio1997 <artur.manuszak@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam, mam taki problem bo nie mam iskry i pompa paliwa nie chodzi w
    kawasaki ninja 250 2009r. proszę o pomoc, Czy to może być wina licznika bo
    nie posiadam ? porszę o zdanie