  • 1. Data: 2015-01-15 19:26:11
    Temat: Kombinezon z jasnym wnętrzem
    Od: boski07 <seweryn8@_NOSPAM_onet.eu>

    Witam.
    jestem nowy mam kupiłem fazera s600 tylko Mam duży problem ze znalezieniem
    kombinezonu
    ponieważ mam uczulenie na ciemny barwnik, potrzebuję strój aby był od
    środka (jasny)
    obojetnie czy biały,czerwony,niebieski nie może moja skóra dotykać
    czarnego materiału!
    Prosze jesli macie taki kombinezon lub widzieliscie podajcie model

  • 2. Data: 2015-01-15 22:13:01
    Temat: Re: Kombinezon z jasnym wnętrzem
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-01-15 o 19:26, boski07 pisze:
> [...]
    > obojetnie czy biały,czerwony,niebieski nie może moja skóra dotykać
    > czarnego materiału! Prosze jesli macie taki kombinezon lub widzieliscie

    To zakladaj pod kombinezon biale kalesony

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 3. Data: 2015-01-15 22:54:08
    Od: boski07 <seweryn8@_NOSPAM_onet.eu>

    też myślałem nad koszulką termoaktywną i kalesonami ale czt nie za gorąco?

  • 4. Data: 2015-01-16 10:01:53
    Od: MrG <g...@g...com>

    boski07 <seweryn8@_NOSPAM_onet.eu> wrote:
    > też myślałem nad koszulką termoaktywną i kalesonami ale czt nie za gorąco?

    Chyba po to zakłada sie termoaktywną bieliznę by było chłodniej.

    --
    NC700XD