  • 1. Data: 2009-06-03 05:47:05
    Temat: Keil uVision dla ARM
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Witajcie.
    Możecie mi powiedzieć gdzie zdobyć środowisko IDE uVision dla ARM i
    czy obsługuje ono AT91SAM7256?
    Szukałem na ich stronie ale nie mogę doszukać sie Downloadu.
    Możecie mi dać link?

  • 2. Data: 2009-06-03 23:05:59
    Temat: Re: Keil uVision dla ARM
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    http://www.keil.com/arm/chips.asp

    https://www.keil.com/arm/demo/eval/arm.htm

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2009-06-04 06:02:26
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Dziękuję, właśnie tego nie mogłem znaleźć.

    Mam przy okazji pytanie. Znacie dobry symulator dla ARM7 typu
    AT91SAM256.

  • 4. Data: 2009-06-04 18:39:04
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    slawek7 pisze:

    > Dziękuję, właśnie tego nie mogłem znaleźć.
    >
    > Mam przy okazji pytanie. Znacie dobry symulator dla ARM7 typu
    > AT91SAM256.

    Jeżeli chodzi o samo jądro ARMa to najlepszy wg mnie jest Armulator. Nie
    wiem, jakie obecna wersja ma wsparcie dla tego procka, bo dawno nie
    używałem. Korzystałem z symulatora wbudowanego w środowisko Metrowerks
    Codewarrior, działa chyba za darmo przez 30 dni a potem kosztuje słono.

    http://infocenter.arm.com/help/index.jsp?topic=/com.
    arm.doc.dui0058d/Chdcdbib.html

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 5. Data: 2009-06-07 09:15:03
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    A jest jakaś możliwość symulacji programu skompilowanego w darmowym
    środowisku WniARM?

  • 6. Data: 2009-06-07 23:55:37
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    http://www.simplemachines.it/simulators.html

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 7. Data: 2009-07-20 12:16:25
    Od: misz1979 <m...@g...com>

  • 8. Data: 2009-07-20 12:26:54
    Od: misz1979 <m...@g...com>

    > http://www.simplemachines.it/simulators.html
    >
    > --
    > Adam Dybkowski
    >                http://dybkowski.net/
    >
    > Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.

    Witaj.

    Generalnie jest tak jak zaczynasz swoją przygodę z Armami to jednak
    warto byłoby abyś ściągnął sobie keila uVisiona, dlatego że ma fajnie
    graficznie rozwiązany podgląd rejestrów, możliwość symulacji
    softwarowej, przygotowany wcześniej plik stratup.s itd. Jeśli
    chciałbyś używać winarma to raczej nie, proponuje eclipse + jtag
    sprzętowy i dokumetnacja pod jakim adresem gdzie co siedzi w
    mikrokontrolerze. Ja korzystam z Eclipsa i jestem zadowolony
    aktualizuje mi nawet ram zewnętrzny na sprzętowym jtagu.