  • 1. Data: 2018-08-03 16:01:08
    Temat: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Jak zaczyna się wątek o wyprzedzających się cięzarówkach
    to zaraz zaczynają się włączać zapierdalacze lewego pasa.
    Że tak nie może być bo oni muszą zapierdalać.

    Moja żona od kilku miesięcy robi kilka razy w tygodniu trase Gliwice Kraków.
    Nie jest to jej pierwsza praca gdzie musi jeżdzić wiec nie jeździ wolno ale
    jak znak mówi że można 140 km/h czy 50 km/h to ona szybciej nie pojedzie.
    Tak już ma.

    Ma też A4Go czyli takie urządzenie która pozwala jej przez brami przejechać
    w kilka sekund czasami dłużej podczas gdy u innych to trwa czasami naście
    minut.

    Co ważne żona musi przejeżdzać przez węzeł zakopianka na obwodnicy Krakowa.

    I kilka dni temu żona jedzie sobie te 140 km/h może trochę mniej
    w kierunku Krakowa A4 płatną.
    Widzi kolumnę wolniej jadących samochodów wiec w wolnej przerwie lewy pas
    i jedzie sobie te 130 140 km/h.
    Dojeżdza do niej auto prawie na zderzak (mnie zawsze o to opieprza)
    i zaczyna mrugać.
    Mimo że żona jedzie zgodnie z przepisami i tak naprawdę to nie ma
    jak zjechać na prawy bo by musiała ostro zwolnić.
    No ale wreszczcie się udało.
    Zjeżdża żona zjeżdża naa lewy pas a pan zapierdalacz zapierdala dalej.
    A że auto było charakterystyczne to żona zapamietała.

    No i żona dojeżdża do bramek.
    A że operacja przejazdu akurat trwała wtedy kilka sekund.
    Wiec spotkali się na obwodnicy Krakowa.
    Problem w tym że jest lato i obwodnica Krakowa stoi.
    Główny powód na wezeł zakopianka gdzie ludzie jadący lewym pasem
    próbują zjechać na zakopane.

    Co oczywiście chciał zrobić pan zapierdalacz który z lewego pasa chciał
    zjechać na zakopane. I kilka razy hamował niemal do zera.
    Mimo WOLNEGO pasa przed sobą.
    I moją małżonek strasznie to wkurzyło i zapytała mnie a ja panów.

    Co trzeba zrobić żeby pomalować sobie maskę z przodu na koszt
    samochodu jadącego przed?

    btw
    NIe rozumiem przecież można zjechać wcześniej albo później na zakopane.
    CO to ludzie smartfonów nie mają?

  • 2. Data: 2018-08-03 16:47:17
    Temat: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 3 sierpnia 2018 09:01:10 UTC-5 użytkownik Bolko napisał:

> [...]
    > samochodu jadącego przed?
    >
    > btw
    > NIe rozumiem przecież można zjechać wcześniej albo później na zakopane.

    Dzwonic na 112 ze jakis pijany jedzie bo ciagle wykonuje dziwne manewry.

    Nie wiem czy zadziala ale chyba nie szkodzi sprobowac.
    Jak w aucie kamera jest to wyslac na policje, moze dopatrza sie przewinienia.

  • 3. Data: 2018-08-03 18:31:14
    Od: l...@g...com

    Mają to raczej w d. ale można próbować.

  • 4. Data: 2018-08-03 19:00:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > Mimo że żona jedzie zgodnie z przepisami i tak naprawdę to nie ma
    > jak zjechać na prawy bo by musiała ostro zwolnić.
    > No ale wreszczcie się udało.

    Bo wtedy sie robi tak: puszcza sie noge z gazu, miga awaryjkami, raczka
    ze "niby przepraszasz" i sobie zwalniasz, po czym ustawiasz sie na koncu
    kolumny tych co jada po prawej...
    wiem ze zapierdalacz i tak nie zrozumie ze swoim zachowaniem zamiast sie
    pospieszyc to zwolnił ale czego sie nie robi aby niesc kaganek oswiaty...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 5. Data: 2018-08-03 19:52:40
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 3 sierpnia 2018 16:01:10 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > Co trzeba zrobić żeby pomalować sobie maskę z przodu na koszt
    > samochodu jadącego przed?

    Ja bym nie próbował, szkoda zdrowia bo samochód poleci nie tam gdzie
    chcemy i problem gotowy :/

    Ja mam ostatnio problem z ćwokami wiszącymi na zderzaku. Moja fura
    leci max 155 licznikowo, czyli pewnie 140 w rzeczywistości. Na "esce"
    jest max 120, więc jadąc 140 i tak jestem 20 ponad dozwoloną.
    Wyprzedzam tira czy dwa a taki kretyn wisi mi dosłownie pół metra
    z tyłu. I co z takim robić? Jak zahamuję to i ja będę miał problem...

    L.

  • 6. Data: 2018-08-03 21:18:46
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 3 sierpnia 2018 12:52:41 UTC-5 użytkownik Lisciasty napisał:

> [...]
    > Wyprzedzam tira czy dwa a taki kretyn wisi mi dosłownie pół metra
    > z tyłu. I co z takim robić? Jak zahamuję to i ja będę miał problem...

    Zamocowac dysze z starym olejem. I psiknac tylko odrobine...

  • 7. Data: 2018-08-03 22:11:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Aug 2018 10:52:40 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):
> [...]
    > Wyprzedzam tira czy dwa a taki kretyn wisi mi dosłownie pół metra
    > z tyłu. I co z takim robić? Jak zahamuję to i ja będę miał problem...

    Kupic mocniejsze auto i migac kretynom ze zderzaka :-)

    J.

  • 8. Data: 2018-08-03 22:27:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-08-03 o 19:52, Lisciasty pisze:

> [...]
    > Wyprzedzam tira czy dwa a taki kretyn wisi mi dosłownie pół metra
    > z tyłu. I co z takim robić? Jak zahamuję to i ja będę miał problem...

    Noga z gazu tak żeby przestać te tiry wyprzedzać a potem włączyć
    awaryjne.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2018-08-04 04:57:09
    Temat: Re: Kiedy można.
    Od: "OloTr" <s...@k...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Ja mam ostatnio problem z ćwokami wiszącymi na zderzaku.
    > Wyprzedzam tira czy dwa a taki kretyn wisi mi dosłownie pół metra
    > z tyłu. I co z takim robić?

    > L.

    Noga z gazu i zapalenie świateł stop.
    Po minucie przyspieszenie do poprzedniej prędkości.
    Gdy jest możliwość to puścić debila.

  • 10. Data: 2018-08-04 11:00:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Lisciasty l...@p...pl ...

> [...]
    > Wyprzedzam tira czy dwa a taki kretyn wisi mi dosłownie pół metra
    > z tyłu. I co z takim robić? Jak zahamuję to i ja będę miał problem...

    A jak odpuscisz gaz bez hamowania?
    Procedure pokazałem kilka postów wczesniej.
    Jest jeszxcze druga zasada - trzeba sie trzymac od debili z daleka. A
    ktos taki niewatpliwie normalny nie jest.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,