  • 1. Data: 2018-08-03 18:28:52
    Temat: Pytanie do Krakusów
    Od: l...@g...com

    W jakich godzinach jest największy ruch na obwodnicy Krakowa?. Wyjeżdzam z Katowic po
    14, w poniedziałek, czyli na bramkach wyjazdowych z A4 bęďę przed 15. Potem A4 do
    Rzeszowa. Chciałbym uniknąć korków, a ostatnie dwa popołudniowe przejazdy ok. 16.00
    dostarczyły niezapomnianych przeżyć w tempie 20-30 km/h. Dzięki za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2018-08-04 07:16:08
    Temat: Re: Pytanie do Krakusów
    Od: Bok <a...@g...com>

    W dniu 2018-08-03 o 18:28, l...@g...com pisze:
> [...]
    dostarczyły niezapomnianych przeżyć w tempie 20-30 km/h. Dzięki za podpowiedzi.

    też zauważyłem, wyjątkowo wczoraj po południu obwodnica korek gigant w
    stronę rzeszowa/zakopanego

    ale to wyjątkowo bo w środa czwartek jechałem i było OK

  • 3. Data: 2018-08-06 21:40:24
    Od: l...@g...com

    Sam sobie odpowiem, poniedziałek, godzina 14.30 na bramkach w Balicach. Obwodnica w
    stronę Rzeszowa bez korków, choć samochodów sporo.