  • 1. Data: 2004-03-07 14:36:53
    Temat: Kiedy tepsa przestanie ciąć ruch do pozmana ??
    Od: gilder <g...@i...at.pl>

    Witam,
    użytkownicy mi się skarżą że nie dochodzą do nich maile z O2.pl mam
    łącze w TPnecie, zauważyłem w logach serwera pocztowego, że non-stop są
    TIMEOUT-y. Ping jest ok na poziomie 30 ms. Ale tracert rekin.o2.pl
    pokazuje trase przez telie, sprintlink, ipartners, pozman i to o2.

    No więc znów się objawia skutek walki TPnet z Pozmanem.

    Poradziłem sobie z ruchem www, poprzez proxy tpnetu, ale niestety nie
    wiem co zrobić żeby poczta dochodziła. Czy jest coś takiego jak proxy
    dla SMTP ?? Jak sobie z tym poradzić, będe wdzięczny.

  • 2. Data: 2004-03-08 00:19:36
    Temat: Re: Kiedy tepsa przestanie ciąć ruch do pozmana ??
    Od: Tomasz Kłoczko <k...@r...mif.pg.gda.pl>

    gilder <g...@i...at.pl> wrote:
> [...]
    > pokazuje trase przez telie, sprintlink, ipartners, pozman i to o2.
    >
    > No więc znów się objawia skutek walki TPnet z Pozmanem.

    Kowal zawinił .. cygana powisili
    Dlaczego w takim razie nie męczysz kogoś odpowiedzialnego w TP tylko tutaj
    sie wywnętrzasz ? Myślisz że ludzie którzy podejmują decyzje o tym czy i
    gdzie jaką rurę przytkać/położyć czytają polipa ?

    kloczek
    -------
    -------
    Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: k...@r...mif.pg.gda.pl*