  • 1. Data: 2024-02-14 19:33:01
    Temat: Kit potrzebny
    Od: Jacek <j...@...pl>

    Zna ktoś miejsce gdzie można kupić elektroniczne kity dla początkujących

  • 2. Data: 2024-02-14 20:39:35
    Temat: Re: Kit potrzebny
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Jacek <j...@...pl> wrote:

    > Zna ktoś miejsce gdzie można kupić elektroniczne kity dla początkujących
    > dzieciaków do składania, w dużym wyborze? To niech napisze gdzie :)

    Jak tanio i możesz chwilę poczekać to Aliexpress. Mają najróżniejsze kity
    właśnie fajne dla dzieciaków (czyli coś świeci, coś mruga, itd.). Niektóre
    da się nawet wziąć na paczkomat. Wpisz diy led pcb soldering albo pcb
    soldering kit. Jak chcesz trochę drożej, ale szybciej, to AVT (albo
    wysyłkowo albo w sklepie w Warszawie). https://sklep.avt.pl/

    --
    Od kiedy moja dziewczyna jest w ciąży, wiele rzeczy się zmieniło.
    Np. moje imię, nazwisko, adres i numer telefonu.

  • 3. Data: 2024-02-14 20:50:23
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    W dniu 14.02.2024 o 19:33, Jacek pisze:
    > Zna ktoś miejsce gdzie można kupić elektroniczne kity dla początkujących
    > dzieciaków do składania, w dużym wyborze? To niech napisze gdzie :)

    www.jabel.com.pl
    www.sklep.avt.pl

    Robert

  • 4. Data: 2024-02-15 10:36:40
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 14.02.2024 o 19:33, Jacek pisze:
    > Zna ktoś miejsce gdzie można kupić elektroniczne kity dla początkujących
    > dzieciaków do składania, w dużym wyborze? To niech napisze gdzie :)
    https://www.jabel.com.pl/
    https://www.nordelektronik.pl/zestawy.do.montazu.nor
    d.elektronik
    --