  • 1. Data: 2013-10-06 17:14:48
    Temat: Klasa palności PCB
    Od: Bool <n...@n...com>

    Spotkaliście się z czymś takim jak klasa palności PCB? Klient sobie zażyczył, że PCB
    ma mieć klasę
    palności V0.

  • 2. Data: 2013-10-06 17:30:50
    Temat: Re: Klasa palności PCB
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-10-06 17:14, Bool pisze:
    > Spotkaliście się z czymś takim jak klasa palności PCB? Klient sobie
    > zażyczył, że PCB ma mieć klasę palności V0.

    Zapytaj czy elementy na tym PCB też maja miec klase palności.

  • 3. Data: 2013-10-06 18:35:09
    Od: "R" <...@n...spam>

    Użytkownik "Bool" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > Spotkaliście się z czymś takim jak klasa palności PCB? Klient sobie
    > zażyczył, że PCB ma mieć klasę palności V0.

    Coś tu jest na ten temat: http://www.izoerg.com.pl/pro.php?cms=3&kat=37
    R.

  • 4. Data: 2013-10-07 10:27:21
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Bool" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > Spotkaliście się z czymś takim jak klasa palności PCB? Klient sobie
    > zażyczył, że PCB ma mieć klasę palności V0.

    Od 2004 roku jedyną możliwością (w EN 60950-1 nie znalazłem innej)
    wprowadzenia na rynek produktu w obudowie nie spełniającej wymogów obudowy
    ognioodpornej jest zastosowanie płytki o klasie palności co najmniej V1
    (głowy nie dam - to już dawno było). Płytkarnie nie mają z tym problemu.
    Nie wiem, czy V0 to więcej czy mniej niż V1.
    Przypuszczalnie klient musi w dokumentacji technicznej niezbędnej do
    wystawienia CE udokumentować spełnienie jakiejś normy, a ta wymaga jakiejś
    klasy palności płytki.
    P.G.