  • 1. Data: 2013-10-06 13:16:18
    Temat: supergłośnik
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    w Zetce ostatnio omawiali gadżet którym był przenośny miniaturowy głośnik...
    podobno jest tak głośny, że można nim nagłaśniać imprezy plażowe - to
    cytat...jakiś czas temu kumpel opowiadał, że takie głośniki pokazno na
    jakichś warszaskich targach nowych technologiii... czyli to nie była
    bajka... Ktoś zna szczegóły? P.S. nie jest mi to do niczego potrzebne, pytam
    z ciekawości nawiązując do tego perpetum mobile...

  • 2. Data: 2013-10-06 16:00:33
    Temat: Re: superg?o?nik
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-10-06 13:16, inny punkt siedzenia... pisze:
> [...]
    > nie była bajka... Ktoś zna szczegóły? P.S. nie jest mi to do niczego
    > potrzebne, pytam z ciekawości nawiązując do tego perpetum mobile...

    Bo wiesz ja słyszałem że gdzieś daleko w himalajach słoń powiesił sie na
    trombie i kłami drzewo rąbie.

    ktos to widział i może potwierdzić ?

    Farszawka to raczej nie kojarzy się z nowymi technologiami za to mozna w
    morde dostać i syfa załapać.

  • 3. Data: 2013-10-06 16:35:23
    Temat: Re: supergłośnik
    Od: k...@g...com

    Zadzwoń do zetki.

  • 4. Data: 2013-10-06 16:59:56
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    zadzownię do tuska

    a to pewnie jakiś piezoelektryk, EOT

  • 5. Data: 2013-10-07 09:22:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 6 Oct 2013 13:16:18 +0200, "inny punkt siedzenia..."
    <N...@g...pl> wrote:
    > w Zetce ostatnio omawiali gadżet którym był przenośny miniaturowy
    głośnik...

    Chyba za 3 lata temu na Cebicie były hitem takie miniaturowe głośniki
    w kształcie walca o średnicy z 5cm i wysokości 10. Grał niesamowicie
    głośno (+mocne basy) jeśli stal (przyczepiony specjalna przyssawką)
    na beczce - na stoisku stały puste beczki odwrócone dnem do góry.
    Trzymamy w rękach grał cicho i tylko wysokie tony. Postawiony na tej
    beczce dawał nieźle czadu. Chodziło o to, że głośnik wykorzystuje
    powierzchnie do ktorej jest przyssany jako swoistą mebranę do basów.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2013-10-07 20:25:07
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    inny punkt siedzenia... <N...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > czyli to nie była bajka... Ktoś zna szczegóły? P.S. nie jest mi to do
    > niczego potrzebne, pytam z ciekawości nawiązując do tego perpetum

    Widzę, że dysgooglia nie ustępuje.
    http://www.radiozet.pl/Programy/Technologika/Blog/Gl
    osnik-Bose-SoundLink-Mini-wieza-w-kieszeni

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 7. Data: 2013-10-07 20:37:19
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 7 października 2013 20:25:07 UTC+2 użytkownik Grzegorz
    Niemirowski napisał:

    > Widzę, że dysgooglia nie ustępuje.
    >
    > http://www.radiozet.pl/Programy/Technologika/Blog/Gl
    osnik-Bose-SoundLink-Mini-wieza-w-kieszeni

    > --
    >
    > Grzegorz Niemirowski
    >
    > http://www.grzegorz.net/
    >
    > OE PowerTool i Outlook Express: http://www.grzegorz.net/oe/
    >
    > Uptime: 3 days, 9 hours, 43 minutes and 27 seconds

    Zajebista ilość informacji. Najważniejsza że szczena opada.

  • 8. Data: 2013-10-07 20:52:11
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    k...@g...com <k...@g...com> napisał(a):
    > Zajebista ilość informacji. Najważniejsza że szczena opada.

    1. Nie kliknąłeś na Play.
    2. Tak naprawdę wystarczy sama nazwa, po niej już bezpośrednio dochodzisz do
    pełnej specyfikacji:
    http://www.bose.com/controller?url=/shop_online/digi
    tal_music_systems/bluetooth_speakers/soundlink_mini/
    index.jsp

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niemirowski

  • 9. Data: 2013-10-08 20:35:33
    Temat: Odp: superg?o?nik
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Pionner miał kiedyś w swojej ofercie subwoofer samochodowy zrobiony na
    podobnej zasadzie. Jak leżał swobodnie to nie grał jak był przykręcony do
    podłogi to trząsł autem. To była jakby tuba o małej średnicy ale bardzo
    ciężka. Audiofile byliby rozczarowani ale auto było słychać zanim było widać
    ;)

    PC

  • 10. Data: 2013-10-09 01:12:48
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-10-08 20:35, PC pisze:
    > Pionner miał kiedyś w swojej ofercie subwoofer samochodowy zrobiony na
    > podobnej zasadzie. Jak leżał swobodnie to nie grał jak był przykręcony
    > do podłogi to trząsł autem. To była jakby tuba o małej średnicy ale

    http://bestaudio.pl/kolumny-glosnikowe-glosniki-zest
    awy-kolumn-glosnikowych-do-stereo-i-kina-domowego/49
    -przetworniki-dwiku-soliddrive/118-informacje-o-firm
    ie-soliddrive.html

    Miałem okazję się tym pobawić, a sam mam dość podobny (choć nieco
    gorszy). Trudno tu o jakość dźwięku, ale na dobrej powierzchni gra to
    dość głośno.