  • 1. Data: 2015-05-20 14:05:39
    Temat: Klej odporny na beznyne do polaczen metal - metal
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    Witam

    Mam zagadnienie z dziedziny metalurgiczno paliwowej.

    W kraniku zbiornika paliwa ze stopu alu cos jest osadzony mosiezny
    krociec na ktory zakalda sie wezyk.

    Polaczenie miedzy tymi dwoma elementami najpierw cieklo, az w koncu
    puscilo. Nie jest to stozek wiec oryginalnie bylo zapewne zalane. Nie
    lata, po wepchnieciu siedzi ciasno ale nie jest juz szczelne dla paliwa.

    Jakim klejem to mozna wkleic? Zwykla zywica epoksydowa da rade?
    Czy moze cos innego, jakis klej loctita do pasowan czy uszczelnien?

    pzdr
    Tmek

  • 2. Data: 2015-05-20 20:18:17
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2015-05-20 o 14:05, Tmek pisze:
> [...]
    >
    > Jakim klejem to mozna wkleic? Zwykla zywica epoksydowa da rade?
    > Czy moze cos innego, jakis klej loctita do pasowan czy uszczelnien?

    Zobacz czy Loctite coś ma, a jak nie to wklep w guglarkę Chester
    Molecular i zobacz gdzie to kupić. W Wawie to zdaje się jest dystrybutor
    w Łomiankach.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250 (były rc24/rc46/pc40/xj600/k11).
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2015-05-20 22:05:47
    Od: Kuczu <q...@g...com>

> [...]
    >
    > Jakim klejem to mozna wkleic? Zwykla zywica epoksydowa da rade?
    > Czy moze cos innego, jakis klej loctita do pasowan czy uszczelnien?

    loctite 577

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!