  • 1. Data: 2015-05-18 21:18:53
    Temat: Sitka kranika GSF 600
    Od: Romano <roman.kolasiewicz@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam wszystkich,

    Zardzewiało się mojej "Niebieskiej Niuni" w środku baku (długa historia,
    bardzo smutna) i podczas demontażu kranika sitka, które były w środku
    rozsypały mi się w palcach (motocykl jest pełnoletni!) :(.

    Czy ktokolwiek wie, gdzie takie sitka mogę zanabyć?
    Serwis Suzuki twierdzi, że producent nie przewidział ich rozpadnięcia się -
    stąd sprzedadzą mi je jedynie w komplecie ...z kranikiem za skromne 500zł z
    groszami. Straszna kupa kasy jak za kawałek plastiku - stąd szukam innej
    drogi ich zdobycia - poradźcie proszę.

    Czy też może zamiast "oryginalnych" zamontować te od MZ-ty (+taśma teflonowa
    jako metoda montażu "na wcisk")?

  • 2. Data: 2015-05-18 21:36:50
    Temat: Re: Sitka kranika GSF 600
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-05-18 o 21:18, Romano pisze:
> [...]
    > drogi ich zdobycia - poradźcie proszę.
    >
    > Czy też może zamiast "oryginalnych" zamontować te od MZ-ty (+taśma teflonowa

    Allegro zamkneli ? Bo u mnie dziala:

    http://allegro.pl/kranik-suzuki-gsf-600-1200-bandit-
    95-05-tanio-i5362531262.html

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 3. Data: 2015-05-19 10:24:17
    Od: Romano <roman.kolasiewicz@_NOSPAM_gmail.com>

    Kuczu wrote:

    > Allegro zamkneli ? Bo u mnie dziala:
    >
    > http://allegro.pl/kranik-suzuki-gsf-600-1200-bandit-
    95-05-tanio-i5362531262.html

    Dzięki za namiary, ale kranika nie potrzebuję - sitka są zdatne do
    demontażu i wolałbym je wymienić a nie kupować cały kranik - tym
    bardziej, że zanabyłem wcześniej zestaw naprawczy kranika (bez
    sitka :/) :(

    Serio nie ma żadnych innych pasujących sitek?

    PS. Allegro przegrzebałem i na wymyślone prze ze mnie hasła o
    dpowiedzi nie znalazłem - są jedynie sitka kraników do MZ, Jawy
    (te wyglądają podobnie). Jest jeszcze sitko kranika URSUS ZETOR,
    ale moje moto aż takiego przepływu paliwa nie potrzebuje, więc
    chyba odpada :)

    PS2. Dzięki za zainteresowanie :)