  • 1. Data: 2005-02-01 17:10:03
    Temat: Kłopot z bezpiecznym połaczeniem
    Od: "marcin" <m...@o...pl>

    Witam. Mam problem bo nie mogę przeglądać stron w sieci które mają
    bezpieczne połączenie. Jak temu zaradzić?? Proszę o odpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-02-02 15:42:27
    Temat: Re: Kłopot z bezpiecznym połaczeniem
    Od: Szymon <s...@o...pl>

    na początek to: http://www.usenet.pl/opisy/pl.internet.polip

    --
    Pozdrawiam, Szymon

    (odpowiadając popraw adres)

  • 3. Data: 2005-02-02 23:52:31
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    Witam

    jak się pojawi adres w przeglądarce, to z ciągu 'https://' usuń literę 's' i
    nacisnij 'przejdź' - w niektorych przypadkach pomaga.

    A tak wogóle to zobacz czy na firewalu masz odblokowany port 443

    pozdr.