  • 1. Data: 2005-02-02 17:48:52
    Temat: Provider - VPN
    Od: "Anatol Bułka" <p...@N...gazeta.pl>

    Czy istnieje provider który bedzie udostepnial mi polaczenie na vpn ? (czyli
    ja juz mam internet ale potrzebuje miec zewnetrzne ip, a z moim sie nie
    dogadalem co do przekierowania paru portow)

  • 2. Data: 2005-02-02 19:24:48
    Temat: Re: Provider - VPN
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

> [...]
    > ja juz mam internet ale potrzebuje miec zewnetrzne ip, a z moim sie nie
    > dogadalem co do przekierowania paru portow)

    myślę ze bez problemu znajdziesz takiego, ale napewno nie za darmo, ponieważ
    wtedy będziesz pchał ruch przez łącze tego operatora i to x2.
    Zależy też jaką przepustowość potrzebujesz i jaki rodzaj VPN'a, ale
    większość da się zrobić.
    No i raczej nikt nie zagwarantuje Ci ze połączenie od Twojego dostawcy
    będzie działać dobrze.

    Marcin

  • 3. Data: 2005-05-09 08:07:15
    Od: Paweł Tyll <o...@o...pl>

    "Anatol Bułka" <p...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Czy istnieje provider który bedzie udostepnial mi polaczenie na vpn ? (czyli
    > ja juz mam internet ale potrzebuje miec zewnetrzne ip, a z moim sie nie
    > dogadalem co do przekierowania paru portow)
    Myślę że większość na tej grupie, inna sprawa czy masz ochotę płacić
    praktycznie drugi raz za to samo, bo do tego to się sprowadzi.

    Zdrówko.
    --
    [E-Mail:p#75;pl] [GG: 1655827] [TEL: +48 604 90 40 40]
    Legalny sprzęt 802.11a/b http://www.osbridge.pl/