  • 1. Data: 2005-01-31 19:07:04
    Temat: [pomorze] provider z nadajnikiem w Chwaszczynie
    Od: Tomek Gruca <t...@h...pl>

    witam,
    szukam jakiegos providera innego niz tepsa w Gdyni. Z mojego domu widac
    jedynie antenty w Chwaszczynie, dlatego mam pytanie - czy zna ktos z
    grupowiczow jakiegos providera co by mi zestawil lacze radiowe?

    Dzownilem do wielu (gts, exatel, nask, energis, pro futuro, crowley)..
    ale oni maja wolne procedury, a mi zalezy na czasie..

    --
    Tomek

  • 2. Data: 2005-01-31 19:17:49
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Tomek Gruca wrote:
    > witam,
    > szukam jakiegos providera innego niz tepsa w Gdyni.
    alt.pl.internet.providers

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 3. Data: 2005-01-31 22:03:41
    Od: "HiSteryk" <H...@w...pl>

    a może EmiTel (www.emitel.pl) ?

  • 4. Data: 2005-02-01 00:56:50
    Od: Tomek Gruca <t...@h...pl>

    Jakub Żukowski wrote:
    > alt.pl.internet.providers

    na tej grupie sa 2 posty na tydzien...

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2005-02-01 00:58:26
    Od: Tomek Gruca <t...@h...pl>

    HiSteryk wrote:
    > a może EmiTel (www.emitel.pl) ?

    Nie za bardzo rozumiem jak ten emitel dziala... laczy mnie i dowolnego
    innego providera bo ma duze punkty do dyspozycji ?

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2005-02-01 08:36:32
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Tomek Gruca wrote:
    > na tej grupie sa 2 posty na tydzien...
    Ale post bylby zgodny z tematyka grupy.

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 7. Data: 2005-02-01 15:52:32
    Od: elmer radi radisson <r...@s...wireland.org>

    Tomek Gruca wrote:

    > Nie za bardzo rozumiem jak ten emitel dziala... laczy mnie i dowolnego
    > innego providera bo ma duze punkty do dyspozycji ?

    na przyklad, ale jesli zalezy Ci na szybkich procedurach
    to oni tym bardziej odpadna. +zapewne rowniez ze wzgledu
    na to ze wlasnie sila rzeczy nie bedzie to jedyny koszt do
    poniesienia - oni dadza Ci tylko kanaly do dyspozycji
    w zadanej relacji, za IP zaplacisz swoja droga. a nie
    mowiles tez czy chcesz po prostu cos zamiast neostrady
    do domu ;) czy chcesz swiadczyc jakies uslugi/uzywac do
    wlasnej dzialalnosci.

    mecz futrzakow albo cdp. np. metoda stymulacji
    swiadomosci konkurencyjnej ;) ("zalezy mi na czasie,
    maja przyjechac pojutrze na wizje techniczna ale osobiscie
    wolalbym wziasc usluge od was").

    --

    New World Folder.

  • 8. Data: 2005-02-01 23:12:27
    Od: Tomek Gruca <t...@h...pl>

    elmer radi radisson wrote:
> [...]
    > poniesienia - oni dadza Ci tylko kanaly do dyspozycji
    > w zadanej relacji, za IP zaplacisz swoja droga.

    no i z tego wzgledu raczej odpadna... w ostatecznosci wole tepse

    > a nie
    > mowiles tez czy chcesz po prostu cos zamiast neostrady
    > do domu ;) czy chcesz swiadczyc jakies uslugi/uzywac do
    > wlasnej dzialalnosci.

    z uslug providerow jakich wymienilem raczej sie nie korzysta zamiast
    neostrady ;)
    siec lokalna + hosting

    > mecz futrzakow albo cdp. np. metoda stymulacji
    > swiadomosci konkurencyjnej ;) ("zalezy mi na czasie,
    > maja przyjechac pojutrze na wizje techniczna ale osobiscie
    > wolalbym wziasc usluge od was").

    no gts mi dzis odpowiedzial (a raczej sam musialem zadzwonic), ze beda
    stawiac tam nadajnik w marcu... zobaczymy co reszta...
    jakis "futrzak" jak to ladnie okresliles wlasnie czyta ten watek :-) bo
    mi maila napisal z prosba o wiecej info

  • 9. Data: 2005-02-03 10:26:59
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 02 Feb 2005 00:12:27 +0100, użyszkodnik Tomek Gruca
    <t...@h...pl> napisał:

> [...]
    > stawiac tam nadajnik w marcu... zobaczymy co reszta...
    > jakis "futrzak" jak to ladnie okresliles wlasnie czyta ten watek :-) bo

    futrzaki, futrzak i futszak to zupełnie coś innego :P

    --
    futszaK
    601061867