  • 1. Data: 2010-04-29 20:53:39
    Temat: Kobiety kultura
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Chciałbym potwierdzić swoje dotychczasowe odczucia w stosunku do pewnej
    praktyki stosownej masowo przez kobiety za kierownicą :)

    - totalnia zlewka chcących zmienić pas ruchu, włączyć się do ruchu.
    Mówiąc kolokwialnie "pi..... ci... nie wpuści".

    Moim zdaniem wynika to z naszej pierdykniętej kultury romantycznej, w
    której kobiety całowało się w rączki, przepuszczało bezwarunkowo w
    drzwiach. Co prawda sytuacja się zmieniła na tyle, że teraz w zasadzie
    to czasami faceci mogliby być przepuszczani przez kobiety i całowani po
    rączkach (życie pokazało że zaradność nie jest przywiązana do płci)
    natomiast kobiety bardzo chętnie korzystają z tego "starego przejścia"
    by uniknąć odpowiedzialności społecznej za nie fair zachowanie czyli:

    "Nie przepuszczę, bo jestem kobietą i to ja mam pierszeństwo. Poza tym
    się spieszę i chcę z tego prawa skorzystać. A żeby nie drażnić lwa udaję
    że nie zauważyłem".

    Proponuję ustalić jakiś wspólny gest przezszybkowy ;-) który często
    stosowany pozwoli "nieumknąć" kobietom przed społeczną odpowiedzialnością :)

    GB

  • 2. Data: 2010-05-03 02:01:12
    Temat: Re: Kobiety kultura
    Od: Piter <b...@e...pl>

    na ** p.m.s ** Grzegorz Brycki pisze tak:

    > Moim zdaniem wynika to z naszej pierdykniętej kultury romantycznej

    Od razu widać że jesteś niedoświadczonym kierowcą. Kobietę zawsze
    należy podejść podstępem. Robisz oczy jakby godzilla wyskoczyła zza
    rogu. Kobieta odwraca głowę a Ty gazu ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87