  • 1. Data: 2010-04-29 10:12:17
    Temat: Trzy błyski
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    Witam,

    Wczoraj na siódemce w okolicach Tarczyna nadziałem się na fotoradar przy
    82 (licznikowo)/70 - trudno, zapłacę w razie czego, gorzej będzie miał
    pędzący lewym pasem gość (120 na oko). Ale chodzi nie o to, tylko o to,
    że zauważyłem aż 3 błyski na 2 samochody. W co mógł być wycelowany ten
    trzeci?

    Piotr

  • 2. Data: 2010-04-29 10:16:09
    Temat: Re: Trzy błyski
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > pędzący lewym pasem gość (120 na oko). Ale chodzi nie o to, tylko o to,
    > że zauważyłem aż 3 błyski na 2 samochody. W co mógł być wycelowany ten

    wszystkie 3 w Ciebie

    Icek

  • 3. Data: 2010-04-29 10:17:32
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > wszystkie 3 w Ciebie

    Ale po co aż tyle?

    Piotr

  • 4. Data: 2010-04-29 10:23:35
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Ale po co aż tyle?

    lewy profil, prawy profil i en face...

    --
    Picasso

  • 5. Data: 2010-04-29 10:25:36
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > lewy profil, prawy profil i en face...

    Aaaa... a myślałem, że pierwszy to był przedbłysk dla redukcji
    "czerwonych oczy" ))))

    Piotr

  • 6. Data: 2010-04-29 10:25:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4bd9409e$...@n...home.net.pl...

    > Ale po co aż tyle?

    dla pewnosci ;)

  • 7. Data: 2010-04-29 10:29:07
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

> [...]
    > 82 (licznikowo)/70 - trudno, zapłacę w razie czego, gorzej będzie miał
    > pędzący lewym pasem gość (120 na oko). Ale chodzi nie o to, tylko o to, że

    błyski były dla niego nie dla Ciebie
    jeśli się załapałeś na fotkę to mandatu nie dostanie żaden z was
    (możesz za to dostać tytuł "mistrza drugiego planu" ;-)) )

  • 8. Data: 2010-04-29 10:42:02
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > błyski były dla niego nie dla Ciebie
    > jeśli się załapałeś na fotkę to mandatu nie dostanie żaden z was
    > (możesz za to dostać tytuł "mistrza drugiego planu" ;-)) )

    Nie to, że się boję mandatu, ale na grupie już było, że ktoś został
    ukarany przez policję za przekroczenie OIDP o 9 km/h. Co prawda był to
    chyba nie fotoradar, tylko suszarka.

    Ale nadal jestem zaintrygowany tymi trzema błyskami ))))

    Piotr

  • 9. Data: 2010-04-29 10:44:53
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-04-29 10:12, Uncle Pete wrote:

> [...]
    > pędzący lewym pasem gość (120 na oko). Ale chodzi nie o to, tylko o to,
    > że zauważyłem aż 3 błyski na 2 samochody. W co mógł być wycelowany ten

    Zainstalowany tam Redflex pyka jednoczesnie foty z przodu i z tylu (stad
    masz cztery oczka, po jednym na kazdy rog skrzyzowania). A kolezka
    przy okazji nie przecial moze jeszcze na czerwonym? Petla indukcyjna
    wtopiona tam w asfalt sluzy wlasnie do tego :) - wiec lepiej na nia
    nie wjezdzac nawet stojac grzecznie na czerwonym..

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2010-04-29 11:05:54
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "elmer radi radisson" <r...@s...spam.wireland.or
    g>
    wrote in message news:hrbgu4$g8e$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

    > wtopiona tam w asfalt sluzy wlasnie do tego :) - wiec lepiej na nia
    > nie wjezdzac nawet stojac grzecznie na czerwonym..

    Jakis dziwny system z ta petla musi byc, u mnie w miescie calkiem sporo tego
    jest i czasem bywa, ze nagle skrzyzowanie sie zablokuje i dopiero
    kilka(nascie) sekund po zapaleniu sie czerwonego mozna zjechac. W takiej
    sytuacji nigdy zdjecia nie robi.

    Pozdrawiam
    Kamil