  • 1. Data: 2010-04-29 18:24:30
    Temat: No to mamy precedens ...
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    ... w formie pierwszego ograniczenia do 50 na DK8 pomiędzy Warszawą a
    Piotrkowem. Teraz czekamy na ronda i progi zwalniające.

    Wszystko dla naszego dobra oczywiście

    Pozdrawiam opiekińczych drogowców

    @

  • 2. Data: 2010-04-29 18:37:48
    Temat: Re: No to mamy precedens ...
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-04-29 18:24:30 +0200, "Artur Miller" <a...@n...pl> said:

    > ... w formie pierwszego ograniczenia do 50 na DK8 pomiędzy Warszawą a
    > Piotrkowem.

    Będą szczegóły?

    > Pozdrawiam opiekińczych drogowców

    Coś się stało w okolicach planowanej i budowanej autostrady?

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2010-04-29 19:03:02
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Będą szczegóły?

    nie pamiętam słupka, ostatnio sporadycznie tam jeżdżę. strzelam, ze jest to
    jakieś 20km przed Rawą, jadąc od Warszawy. nie jest to ograniczneie
    spowodowane remontem / robotami. tylko przejsciem dla piechurów.

    @

  • 4. Data: 2010-04-29 19:37:35
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-04-29 19:03:02 +0200, "Artur Miller" <a...@n...pl> said:

> [...]
    > jakieś 20km przed Rawą, jadąc od Warszawy. nie jest to ograniczneie
    > spowodowane remontem / robotami. tylko przejsciem dla piechurów.

    No ale ograniczenie jest skutkiem przejścia.
    Skoro ktoś zezwolił na przejście...

    (chwalić boga, stary dobry system przemierzania tej trasy działa i da
    się utrzymać średnią 300 km/3,33h ;-))

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2010-04-29 21:17:49
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > No ale ograniczenie jest skutkiem przejścia.
    > Skoro ktoś zezwolił na przejście...
    >
    > (chwalić boga, stary dobry system przemierzania tej trasy działa i da się
    > utrzymać średnią 300 km/3,33h ;-))

    Ograniczenie jest na łuku we wgłębieniu na obwodnicy Mszczonowa i raczej
    spowodowane jest katastrofalnym stanem nawierzchni w tym miejscu. Przejścia
    tam nie ma, wręcz jest chyba nawet zakaz dla pieszych, przy jednoczesnym
    znaku ostrzegawczym "Piesi" spowodowanym lubością aborygenów do
    przechodzenia przez dwupasmówkę w tym niedozwolonym miejscu. 50 tam jest od
    2-3 miesięcy.

  • 6. Data: 2010-04-30 00:36:32
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-04-29 21:17, Przemek V pisze:

> [...]
    > znaku ostrzegawczym "Piesi" spowodowanym lubością aborygenów do
    > przechodzenia przez dwupasmówkę w tym niedozwolonym miejscu. 50 tam jest od

    Jeślio chodzi o Mszczonów - powiedziałem raz kobiecie, która
    lata WRO-WAW, co by widząc tablicę MSZCZONÓW właśnie zwolniła do
    80 ... i trzymała się prawego pasa ...

    Efekt: Mamy w końcu na DK8 rozsądne ograniczenie w miejscu gdzie
    jest potrzebne. Efekt 2 - przeciętny driver wkurwiony 70 w
    debilnych miejscach wyśmiewa i to ograniczenie ... tak nas
    nauczono,że ograniczenia stawiają debile w debilnych miejscach.

    Na tym odcinku uważam, że 70 jest logiczne jedynie właśnie w
    tamtym miejscu ... wiem, bo pokonałem je z bogiem na ustach raz
    przy 190 km/h ;)

    6008

  • 7. Data: 2010-04-30 00:47:45
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

> [...]
    >
    > Na tym odcinku uważam, że 70 jest logiczne jedynie właśnie w tamtym
    > miejscu ... wiem, bo pokonałem je z bogiem na ustach raz przy 190 km/h ;)

    To jeszcze dwa moje ukochane miejsca:

    a. Dwie następujące po sobie hopy na lewym pasie tuż przed, bodajże,
    Babskiem jadąc do Warszawy. Zdecydowanie ciekawsze niż mszczonowskie i chyba
    na odcinku jeszcze przed 70ką.

    b. Jadąc na południe gdzieś pomiędzy Kamieńskiem a Radomskiem, za tymi
    obfotoradaroatrapowymi światłami, gdy po lewej majaczy jakaś stacja
    benzynowa na lewym pasie jest poprzeczny garb, który właściwie powinno się
    pokonywać tak jak krawężnik

  • 8. Data: 2010-04-30 02:34:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Miller wrote:

    > ... w formie pierwszego ograniczenia do 50 na DK8 pomiedzy Warszaw? a
    > Piotrkowem. Teraz czekamy na ronda i progi zwalniaj?ce.

    A gdyby tam szła Twoja matka?!

    --
    cokolwiek

  • 9. Data: 2010-04-30 08:20:48
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Przemek V* wrote in <news:4bda0c97$0$17099$65785112@news.neostrada.pl>:
> [...]
    > a. Dwie następujące po sobie hopy na lewym pasie tuż przed, bodajże,
    > Babskiem jadąc do Warszawy. Zdecydowanie ciekawsze niż mszczonowskie i chyba

    a nie przed Radziejowicami? 421?
    zjazd w dol, w dolku swiatla, potem prawo gora piec mozna ciąć ;)

    p,R

  • 10. Data: 2010-04-30 08:34:55
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    to pisze: