  • 1. Data: 2013-04-09 01:32:08
    Temat: Kobiety prowadzą lepiej od mężczyzn
    Od: tá´Ź

    Kobiety prowadzą zdecydowanie lepiej niż mężczyźni. Oto dowód:

    http://kontakt24.tvn24.pl/temat,jechala-autostrada-p
    od-prad-zginela-na-
    miejscu-utrudnienia-na-a4,82835,html?categoryId=496

    http://tiny.pl/h8c2m

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 2. Data: 2013-04-09 09:50:35
    Temat: Re: Kobiety prowadzą lepiej od mężczyzn
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-09 01:32, t? pisze:
> [...]
    >
    > http://kontakt24.tvn24.pl/temat,jechala-autostrada-p
    od-prad-zginela-na-
    > miejscu-utrudnienia-na-a4,82835,html?categoryId=496

    Przynajmniej nikogo nie zabiła :P

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-04-09 11:14:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

> [...]
    >
    > http://kontakt24.tvn24.pl/temat,jechala-autostrada-p
    od-prad-zginela-na-
    > miejscu-utrudnienia-na-a4,82835,html?categoryId=496

    Co by nie powiedziec o bezsensownosci takiej smierci, to widywałem takie
    filmy równiez z facetami jadacymi pod prad.
    A wyciąganie jakichkolwiek wniosków na podstawie tak małej próbki... cóż...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 4. Data: 2013-04-09 11:19:45
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-09 01:32, t? pisze:
    > Kobiety prowadzą zdecydowanie lepiej niż mężczyźni. Oto dowód:
    > http://kontakt24.tvn24.pl/temat,jechala-autostrada-p
    od-prad-zginela-na-
    > miejscu-utrudnienia-na-a4,82835,html?categoryId=496

    A ta?
    http://wiadomosci.onet.pl/wideo/pomylila-gaz-z-hamul
    cem,125078,w.html
    Przestraszyła się no!

    PS: Chryslerem - lol z ziewnikarzy:)

    Pozdr.

  • 5. Data: 2013-04-09 17:30:45
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-09 01:32, t? pisze:
    > Kobiety prowadzą zdecydowanie lepiej niż mężczyźni. Oto dowód:

    I jeszcze jako ciekawostka:

    http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/smierc-
    kierowcy-karetki-pogotowia-sekundy-na-wage-ludzkiego
    ,1908042

    Przed nami jedzie Mercedes prowadzony przez młodą damę. Zbliżamy się
    do niego, kobieta dostrzega nas w lusterku i... gwałtownie hamuje! Muszę
    uczynić go samo. Czy tak należy reagować na widok jadącej za nami
    karetki? Czemu ta pani nie wpadła na pomysł, by trochę przyspieszyć i
    zjechać na bok?

    Zbliżamy się do przejścia dla pieszych. Dwie młode dziewczyny idą sobie
    spacerowym krokiem. Dopiero gdy jesteśmy kilkanaście metrów przed
    przejściem, zauważają nas i rozradowane uciekają. Fajna zabawa, a w tym
    czasie może umierać człowiek, do którego jedziemy.

    Następne przejście. Młody, dwudziestokilkuletni mężczyzna idzie sobie
    majestatycznie, a nawet przystaje, aby... zapalić sobie papierosa.
    Używam klaksonu. Dostrzega karetkę, nawet patrzy na nas i widzimy w jego
    oczach tępą, małpią wręcz złośliwość. Ani trochę nie przyspiesza kroku.
    A może małpy są mniej złośliwe, niż niektórzy ludzie?

    Wjeżdżam w uliczkę jednokierunkową "pod prąd". W tym czasie wielkim
    vanem wyjeżdża z parkingu jakaś kobieta. Lekarz wychyla się przez okno i
    krzyczy: "Niech się pani cofnie!".

    Elegancka kobieta uchyla szybę i odpowiada:

    - Sp... - po czym rusza sobie i jedzie przed nami.

    Pozdr.

  • 6. Data: 2013-04-09 20:28:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    DoQ wrote:

> [...]
    > jego oczach tępą, małpią wręcz złośliwość. Ani trochę nie przyspiesza
    > kroku. A może małpy są mniej złośliwe, niż niektórzy ludzie?

    Ludziska tak mają ile razy widzę jak włażą prawie pod koła karetki. I to nie
    jakieś mutanty ze słuchawkami tylko całę stada ludzików w różnym wieku.

  • 7. Data: 2013-04-10 08:22:18
    Od: blast <""jureks77\"@o2.pl-usuń to">

    W dniu 2013-04-09 17:30, DoQ pisze:

> [...]
    > Muszę uczynić go samo. Czy tak należy reagować na widok jadącej za
    > nami karetki? Czemu ta pani nie wpadła na pomysł, by trochę

    Słyszałem o dokładnie takiej samej sytuacji, w której kobieta później
    upierała się że zachowała się prawidłowo "bo przecież jak na drodze
    dzieje się coś niespodziewanego to trzeba zahamować" :)

  • 8. Data: 2013-04-10 09:23:30
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 10 Kwi, 08:22, blast <""jureks77\"@o2.pl-usun to"> wrote:

    > Słyszałem o dokładnie takiej samej sytuacji, w której kobieta później
    > upierała się że zachowała się prawidłowo "bo przecież jak na drodze
    > dzieje się coś niespodziewanego to trzeba zahamować" :)

    Podobnie ( http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_ki
    m_innym_niz_to_opisuja_media.html
    )

    "A wiecie Państwo kto jest, też w moich statystykach, absolutnym
    numerem jeden jeśli chodzi o liczbę ofiar? Jest to pani lat 30-40,
    trzeźwa, w dobrym, służbowym samochodzie, przejeżdżająca pieszego na
    pasach. To się zdarza CODZIENNIE, i to kilka - kilkanaście razy
    dziennie."

    "Pani przywieziona przez policję zrobiła w oddziale ratunkowym
    awanturę mężczyźnie, którego pół godziny wcześniej przejechała wraz z
    prowadzoną przez niego za rączkę pięcioletnią córeczką na przejściu
    dla pieszych, a to oni mieli zielone światło: "Gdzie lazłeś baranie!
    Ja miałam zieloną strzałkę, a więc pierwszeństwo!""

    WS