  • 1. Data: 2013-04-09 09:10:24
    Temat: polska sprawiedliwość
    Od: grzech <z...@g...com>

    Jechał sobie po impresce nie wadząc nikomu i jak się skończy na
    zawiasy musi sporo wydać.
    Zagrażał komuś - raczej nie. A na pewno niewspółmiernie do drugiego
    zatrzymanego - recydywisty.
    Z tym, że ten drugi ma prawo głęboko w poważaniu:(

    rowerzysta: www.tinyurl.pl/?WhqUoQsa
    nierowerzysta: www.tinyurl.pl/?MDPpb7oy

    ____
    grzech
    626

  • 2. Data: 2013-04-09 10:17:44
    Temat: Re: polska sprawiedliwość
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 9 Apr 2013 00:10:24 -0700 (PDT), grzech napisał(a):

    > Jechał sobie po impresce nie wadząc nikomu i jak się skończy na
    > zawiasy musi sporo wydać.
    > Zagrażał komuś - raczej nie. A na pewno niewspółmiernie do drugiego
    > zatrzymanego - recydywisty.

    Ja tu przypomnę jeszcze sprawę pewnego biskupa który dostał pracę
    społeczne :)
    A co do rowerzystów, to szkodzą ale głównie sobie. Zatem sensowne jest
    podwyższenie w ich przypadku dozwolonego procentu alkoholu oraz
    zmniejszenie sankcji. Tak jest zresztą w bardziej cywilizowanych krajach,
    na zasadzie adekwatności do zagrożeń oraz mniejszego zła.
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2013-04-09 10:56:04
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 9 kwietnia 2013 09:10:24 UTC+2 użytkownik grzech napisał:
> [...]
    >
    > zatrzymanego - recydywisty.
    >
    > Z tym, że ten drugi ma prawo głęboko w poważaniu:(

    Ale o co chodzi? Za niemanie PJ jest mandat. Za jazdę po kielichu a raczej po wielu
    kielichach może być odsiadka. Za posługiwanie się lipnymi dokumentami może być spora
    odsiadka. Obie sprawy trafią do sądu. Pożyjemy zobaczymy.

  • 4. Data: 2013-04-09 11:14:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail z...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > nierowerzysta: www.tinyurl.pl/?MDPpb7oy

    Mogłes napisac ze chodzi o Serafina.
    Przecież to jest debil (tyle ze dobrze ustawiony).

    A propos szanowania prawa, słszeliście ostatniąwypowiedź Kłopotka?
    On bardzo chętnie będzie płacił mandaty, ale przeciez nie wtedy jak mu zza
    krzaków wyskoczą... Równosc...
    Albo Żelichowskiego, który przyznał się przed kamerą, że jego mandaty idą
    na konto żony... bo na nią zarejestrował samochód a ona prawka nie ma wiec
    jej nie wezmą... przynajmniej płaci... :)

    Żeby nie było - nie chodzi o mandaty. Chodzi o postawę.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 5. Data: 2013-04-09 12:08:24
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-04-09 11:14, Budzik pisze:
> [...]
    > jej nie wezmą... przynajmniej płaci... :)
    >
    > Żeby nie było - nie chodzi o mandaty. Chodzi o postawę.

    ale czy to znaczy, ze zona nie majac prawka mowi, ze kierowala autem
    (nie wskazujac kierujacego)?

    A co z mandatami zlapanymi nie z fotoradaru a od 'fizycznej policji' ?
    Tez ich przekonuje, ze maja wypisac mandat na zone?

    p.s.
    Serafin po ost. lgarstwie - powinien bys skonczony jako osoba publiczna
    - stracic wszelkie stanowiska i zaplacic normalny (nie domagam sie
    przykladowego) mandat od wszystkich wykroczen jakich sie dopusil podczas
    tego zatrzymania. Zaczynajac od tego, ze placi z wlasnej kasy
    normalnej wysokosci mandat i zbiera punkty karne (10) a konczac
    odpowiedzialnosci za oszukiwanie (papiery) i jezdzie bez prawka.

  • 6. Data: 2013-04-09 14:58:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@s...tam.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ale czy to znaczy, ze zona nie majac prawka mowi, ze kierowala autem
    > (nie wskazujac kierujacego)?

    zapewne pisze, ze nie wiem kto prowadził.

    > A co z mandatami zlapanymi nie z fotoradaru a od 'fizycznej policji' ?
    > Tez ich przekonuje, ze maja wypisac mandat na zone?

    jak to co? legitymacja...

> [...]
    > normalnej wysokosci mandat i zbiera punkty karne (10) a konczac
    > odpowiedzialnosci za oszukiwanie (papiery) i jezdzie bez prawka.

    Skonczony to on powinien juz być dawno temu, a finalnie kilka miesiecy
    temu... Cóż... to PSL.. Widać ma niezłe haki na Kłopotków synów, kuzynow
    itp...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 7. Data: 2013-04-09 15:01:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Apr 2013 12:58:05 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Osobnik posiadający mail a...@s...tam.pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > zapewne pisze, ze nie wiem kto prowadził.

    co wy tak z tym "kto prowadził"? Nie ma zadnego obowiązku podawania kto
    prowadził, a SM czy inny urząd nie ma prawa o to pytać. Może pytać
    wyłacznie o to komu auto powierzyliśmy.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2013-04-09 16:36:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@t...hell napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > co wy tak z tym "kto prowadził"? Nie ma zadnego obowiązku podawania kto
    > prowadził, a SM czy inny urząd nie ma prawa o to pytać. Może pytać
    > wyłacznie o to komu auto powierzyliśmy.

    my z tym tylko dlatego, że czasami warto zrozumieć iż liczy się funkcja
    komunikacyjna jeżyka i to, że coś brzmi trochę inaczej niż formalnie
    powinno nie oznacza że strony się wzajemnie nie rozumieją.

    Innymi słowy: czepiaszsie!
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 9. Data: 2013-04-09 16:38:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Apr 2013 14:36:53 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

> [...]
    > komunikacyjna jeżyka i to, że coś brzmi trochę inaczej niż formalnie
    > powinno nie oznacza że strony się wzajemnie nie rozumieją.

    bo lubię ;)

  • 10. Data: 2013-04-09 18:03:18
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

> [...]
    > na konto żony... bo na nią zarejestrował samochód a ona prawka nie ma wiec
    > jej nie wezmą... przynajmniej płaci... :)

    A jak twierdziłem, że nie powinno być możliwości rejestracji auta na
    osoby bez prawa jazdy, to zostałem zwyzywany. Albo twierdzono, że
    zazdroszczę, bo sam sobie musiałem wypracowywać zniżki od zera, bo nie
    zarejestrowałem na matkę/babcię/dziadka.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl