eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2020-01-30 00:52:25
    Temat: Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Wysłałem ten post już dwa razy -- zero widzialnego efektu!
    Najpierw na 3 grupy, później na 2, teraz ślę na jedną.






    Napisałem (być może 19 stycznia) do FCN:
    ====================================================
    =============
    Napisałeś do nas:

    Nadawca: e...@g...com
    Typ Klienta: Jestem Klientem biznesowym
    Telefon:
    Login:
    Temat: Płatności i zasilenia
    Treść wiadomości:
    Zaczęli Państwo naliczanie opłat -- można prosić o wyjaśnienie?
    ====================================================
    =============






    FCN odpowiada:
    ====================================================
    =============
    FCN BOK <b...@f...pl>
    pon., 20 sty, 11:19 (9 dni temu)
    do mnie

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że zgodnie z § 10 ust. 2 Regulaminu świadczenia
    usług telekomunikacyjnych Tlenofon, Aiton Caldwell S.A. jest uprawniony
    do jednostronnej zmiany warunków Umowy określonych w Regulaminie, Cenniku
    lub Cenniku Promocji w przypadku istotnych zmian warunków rynkowych,
    technologicznych, konkurencyjnych, organizacyjnych, kosztów utrzymania
    albo kosztów świadczenia Usługi.

    W związku z powyższym informowaliśmy o zmianie cen niektórych usług
    świadczonych na platformie technologicznej Tlenofon, opartej na
    komponentach niewspieranych już przez dostawców, podyktowaną
    podwyższonymi kosztami serwisowania i utrzymywania oraz zmianą
    kosztów usług realizowanych przez naszych dostawców interkonektowych
    i dostawców usług pocztowych.

    Jednocześnie informowaliśmy o usunięciu rozdziału III Zobowiązania
    Abonenta § 3, dotyczących warunków nieodpłatnego korzystania
    z przyznanego numeru telefonu.

    Informację w sprawie zmiany cennika otrzymali Państwo 9.09.2019 r.
    na adres mailowy przypisany do konta Tlenofon, jak również na
    skrzynkę odbiorczą konta Panelu klienta Tlenofon. Aktualny cennik
    jest dostępny na stronie internetowej https://Tlenofon.pl/dokumenty/.
    Jednocześnie informowaliśmy, że zgodnie z § 10 ust. 4 Regulaminu
    świadczenia usług telekomunikacyjnych Tlenofon, Abonent w terminie
    do dnia 10 października 2019 r., może doręczyć Aiton Caldwell S.A.
    sporządzone w formie pisemnej oświadczenie o wypowiedzeniu umowy
    w przypadku braku akceptacji powyżej wskazanych zmian. Brak doręczenia
    pisemnego oświadczenia Abonenta w powyższym terminie oznacza akceptację
    zmian.

    Zachęcamy Państwa do zapoznania się z ofertą nowej platformy FCN
    w wersji 4.0, w której możecie Państwo korzystać z atrakcyjnych
    promocji na usługi i połączenia. Dla aktualnych klientów usługi
    Tlenofon proces migracji jest bezpłatny.

    W celu zamknięcia konta należy przesłać pisemną rezygnację na adres:

    Aiton Caldwell SA
    ul. Trzy Lipy 3
    80-172 Gdańsk

    lub poprzez e-mail, jako zeskanowany dokument z odręcznym podpisem.

    W przypadku pytań pozostaję do dyspozycji.
    Z pozdrowieniami,
    Anna Bełdycka

    Aiton Caldwell SA
    ====================================================
    =============






    Moja dzisiejsza odpowiedź:
    ====================================================
    =============
    Nie otrzymałem od Państwa wcześniej żadnych informacji
    (co chyba oczywiste) o złamaniu przez Was umowy zawartej
    przeze mnie z Tlenofonem, którego teraz reprezentujecie.

    W zaistniałej sytuacji proszę o bezzwłoczne:
    - zaprzestanie świadczenia usług
    i
    - albo odkupienie ode mnie bezużytecznych bramek VoIP
    - albo odblokowanie tych bramek tak, by były użyteczne
    we współpracy z operatorami VoIP innymi niż Tlenofon
    czy FCN.

    Leszek Ciszewski
    ====================================================
    =============


    Z Tlenofonem nie miałem problemów, natomiast z FCN miałem problemy.
    Chyba każdy kontakt z obsługantami FCN ukazywał problemy niemożliwe
    do rozwiązania -- FCN zazwyczaj kłamał a jego kłamstwa ukazali inni
    operatorzy (choćby easyCALL) VoIP, pod naciskiem których niemożliwe
    sytuacje uzyskiwały status -- możliwych... ;)

    Możliwa była jedynie współpraca ;) z automatami FCN/Tlenofon, o ile
    obsługanci FCN nie psuli tej współpracy zbyt mocno.

    Dobrze ułożyła się moja współpraca z: różnymi operatorami GSM; 2nr;
    easyCALL; Tlenofon; wieloma innymi operatorami VoIP zarówno Polsce,
    jak i poza Polską...

    Tak złych relacji (jakie mnie łączą z FCN) nie miałem chyba z żadnym
    operatorem telefonii (czy telekomunikacji w ogóle) odkąd żyję. Gdyby
    zakupione bramki VoIP zezwalały na rekonfigurację umożliwiającą
    zmianę operatora bez kupowania nowych bramek -- zmieniłbym operatora
    VoIP tuż po przejęciu Tlenofonu przez FCN.



    Przykładowo easyCALL: odpowiadał sensownie na wszelkie pytania,
    zgłoszenia czy sugestie; obiecał mi darmowe testowanie konta
    z jednym numerem telefonu przez kilka tygodni -- otrzymałem
    kilka kont i kilka numerów telefonu na kilka lat... Do tych
    testowych numerów otrzymałem jakieś złotówki (może 5 złotych,
    może 5 złotych na numer co jakiś czas -- nie pamiętam) możliwe
    do wykorzystania...

    O tym, jak traktują klientów zagraniczni operatorzy VoIP chyba
    nie muszę pisać.

    Z FCN były przeróżne problemy, choćby takie:

    - niemożliwość nawiązywania połączeń z FCN na **niektóre** numery
    (na przykład na 665 363835 -- mam tu na myśli najzwyczajniejsze
    numery polskie, nie jakieś szczególne czy zagraniczne; niektóre
    numery były obsługiwane, inne nie były -- i trudno było znaleźć
    regułę; reguły jednak znajdowałem -- problemy rozwiązywałem bez
    JAKIEJKOWLEIK pomocy ze strony FCN, którego wówczas często
    informowałem o tych problemach)

    - niemożliwość nawiązywania połączeń do FCN z **niektórych**
    numerów (tu też mam na myśli zwykłe numery telefoniczne)

    - niemożliwość odbierania połączeń smartfonem
    czy komputerem (czymkolwiek innym niż
    sprzętowa bramka SIP VoIP)

    Obsługanci FCN albo milczeli, albo twierdzili, iż żądam rozwiązań
    niemożliwych, choć inni operatorzy VoIP nie widzieli podobnych
    trudności w tym samym czasie...



    Obsługantom FCN nierzadko wtórowały trolle broniące FCN i potwierdzające,
    iż ,,żądam tego, co nie jest możliwe'' -- wszelkie argumenty racjonalne
    były odrzucane przez FCN... Po czasie niemożliwe stawało się realne... ;)
    [być może prawa fizyki uległy zmianom...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...
    https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/


  • 2. Data: 2020-01-30 11:09:43
    Temat: Re: Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-30 o 00:52, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Wysłałem ten post już dwa razy -- zero widzialnego efektu!
    > Najpierw na 3 grupy, później na 2, teraz ślę na jedną.

    To pomyśl dlaczego Twoich postów już nikt nie czyta ;-)


  • 3. Data: 2020-01-30 23:44:32
    Temat: Re: Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "z" 5e32ab67$0$552$6...@n...neostrada.pl

    >> Wysłałem ten post już dwa razy -- zero widzialnego efektu!
    >> Najpierw na 3 grupy, później na 2, teraz ślę na jedną.

    > To pomyśl dlaczego Twoich postów już nikt nie czyta ;-)

    Bo (z przyczyn mi nieznanych) nie publikują się?
    Zwykle publikują się bezproblemowo, choć na
    niektórych serwerach z dużym opóźnieniem,
    ale z crospostami bywa różnie...

    Na szczęście po wysłaniu sprawdzam
    i ewentualnie ponawiam wysyłkę...


    Na dwóch VoIPowych grupach dostrzegam jakiś
    problem -- posty nie publikują się!

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...
    https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/


  • 4. Data: 2020-01-31 10:34:52
    Temat: Re: Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność
    Od: z <...@...pl>

    Mi się publikują (neostrada)

    Tylko że moje są krótsze ;-)


  • 5. Data: 2020-01-31 23:33:17
    Temat: Re: Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "z" 5e33f4bd$0$523$6...@n...neostrada.pl

    > Mi się publikują (neostrada)

    > Tylko że moje są krótsze ;-)

    Cytowałem FCN i wyjaśniałem sytuację -- stąd tak długie posty.

    Poniżej skany z opakowania i instrukcji bramki:

    www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon0.png <-- wspólpracuje tylko z
    Tlenofonem
    www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon1.png <-- działa tylko z Tlenofonem
    www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon2.png <-- brak abonamentu
    www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon3.png <-- działa tylko z Tlenofonem
    www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon4.png <-- działa tylko z Tlenofonem

    ukazujące:
    - bezwartościowość bramek poza Tlenofonem
    - cenę bramki
    - bezabonamentowość

    Tych postów nie byłoby wcale, gdyby trójlipna FCN nie łamał umów.

    -=-

    Do tej pory nie znalazłem odpowiedzi na mój m@il -- poza tym:


    FCN i...@f...pl przez mail.aitoncaldwell.pl
    śr., 29 sty, 20:47 (2 dni temu)
    do mnie

    FCN.pl - nowoczesna telekomunikacja dla Twojego biznesu
    Logo FCN biale Komunikacja dopasowana do Ciebie
    Szanowny użytkowniku!

    Twoja wiadomość została przyjęta i zarejestrowana w naszym systemie pod numerem:

    2020012969001563

    Napisałeś do nas:
    Odpowiedź na Twojego e-maila prześlemy wkrótce na adres:


    Eneuel Leszek Ciszewski <e...@g...com>


    Jeżeli chcesz dodać coś do Twojego zgłoszenia, możesz to zrobić odpowiadając
    bezpośrednio na tego e-maila, bądź wpisując w tytule nowej wiadomości:
    [Zgloszenie#2020012969001563]

    Treść Twojego e-maila zostanie automatycznie zaktualizowana.
    Z pozdrowieniami
    Podpis FCN


    pokwitowaniem przyjęcia m@ila ode mnie...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...
    https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/


  • 6. Data: 2020-02-04 01:59:44
    Temat: Re: Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e34ab4a$0$17349$6...@n...neostrada.pl

    > Poniżej skany z opakowania i instrukcji bramki:

    > www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon0.png <-- wspólpracuje tylko z
    Tlenofonem
    > www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon1.png <-- działa tylko z Tlenofonem
    > www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon2.png <-- brak abonamentu
    > www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon3.png <-- działa tylko z Tlenofonem
    > www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon4.png <-- działa tylko z Tlenofonem


    > Tych postów nie byłoby wcale, gdyby trójlipna FCN nie łamał umów.

    > -=-

    > Do tej pory nie znalazłem odpowiedzi na mój m@il -- poza tym:








    FCN raczył odpowiedzieć po kilku dniach:


    FCN BOK
    pon., 3 lut, 14:14 (11 godzin temu)
    do mnie

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informuję, iż w celu zamknięcia konta należy przesłać
    pisemną rezygnację. W rezygnacji proszę wskazać dane konta, login
    lub numer telefonu przypisanego do konta.

    Podpisane pismo można przesłać drogą elektroniczną w formie
    załącznika na adres b...@f...pl lub na adres siedziby:

    Aiton Caldwell. S.A.
    ul. Trzy lipy 3
    80-172 Gdańsk

    Zgodnie z Regulaminem Umowa może zostać rozwiązana przez FCN
    z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem
    na koniec miesiąca.

    W przypadku pytań pozostaję do dyspozycji.



    Z pozdrowieniami,
    Anna Bełdycka


    Jak widać -- FCN uznał me żądanie (odkupienia albo
    odblokowania bramek) milczeniem. (niezgłoszeniem sprzeciwu)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...
    https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/


  • 7. Data: 2020-02-05 00:10:49
    Temat: Re: Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e38c32e$0$540$6...@n...neostrada.pl

    >> Poniżej skany z opakowania i instrukcji bramki:

    >> www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon0.png <-- wspólpracuje tylko z
    Tlenofonem
    >> www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon1.png <-- działa tylko z Tlenofonem
    >> www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon2.png <-- brak abonamentu
    >> www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon3.png <-- działa tylko z Tlenofonem
    >> www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon4.png <-- działa tylko z Tlenofonem

    >> Tych postów nie byłoby wcale, gdyby trójlipna FCN nie łamał umów.

    >> -=-

    >> Do tej pory nie znalazłem odpowiedzi na mój m@il -- poza tym:






    > FCN raczył odpowiedzieć po kilku dniach:
    >
    >
    > FCN BOK
    > pon., 3 lut, 14:14 (11 godzin temu)
    > do mnie
    >
    > Szanowni Państwo,
    >
    > uprzejmie informuję, iż w celu zamknięcia konta należy przesłać
    > pisemną rezygnację. W rezygnacji proszę wskazać dane konta, login
    > lub numer telefonu przypisanego do konta.
    >
    > Podpisane pismo można przesłać drogą elektroniczną w formie
    > załącznika na adres b...@f...pl lub na adres siedziby:
    >
    > Aiton Caldwell. S.A.
    > ul. Trzy lipy 3
    > 80-172 Gdańsk
    >
    > Zgodnie z Regulaminem Umowa może zostać rozwiązana przez FCN
    > z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem
    > na koniec miesiąca.
    >
    > W przypadku pytań pozostaję do dyspozycji.
    >
    >
    >
    > Z pozdrowieniami,
    > Anna Bełdycka





    > Jak widać -- FCN uznał me żądanie (odkupienia albo
    > odblokowania bramek) milczeniem. (niezgłoszeniem sprzeciwu)





    wt., 4 lut 2020 o 10:04 FCN BOK <b...@f...pl> napisał(a):
    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informuję, iż bramki kupione u byłego operatora
    tlenofon nie zostaną przez nas odkupione, niestety nie
    mamy możliwości ich również odblokować.

    Z pozdrowieniami,
    Anna Bełdycka

    Aiton Caldwell SA




    Eneuel Leszek Ciszewski <e...@g...com>
    wt., 4 lut, 23:44 (23 minuty temu)
    do FCN

    Uprzejmie informuję, iż w zaistniałej sytuacji nie mogą Państwo
    naliczać opłat abonamentowych. Kupując bramki -- zawarłem umowę
    z Tlenofonem i żądam dotrzymania warunków tej umowy.

    LC


    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...


  • 8. Data: 2020-02-06 09:33:19
    Temat: Re: Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 05.02.2020 o 00:10, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >
    > "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e38c32e$0$540$6...@n...neostrada.pl
    >
    >>> Poniżej skany z opakowania i instrukcji bramki:
    >
    >>>   www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon0.png <-- wspólpracuje
    >>> tylko z Tlenofonem
    >>>   www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon1.png <-- działa tylko
    >>> z Tlenofonem
    >>>   www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon2.png <-- brak abonamentu
    >>>   www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon3.png <-- działa tylko
    >>> z Tlenofonem
    >>>   www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon4.png <-- działa tylko
    >>> z Tlenofonem
    >
    >>> Tych postów nie byłoby wcale, gdyby trójlipna FCN nie łamał umów.
    >
    >>> -=-
    >
    >>> Do tej pory nie znalazłem odpowiedzi na mój m@il -- poza tym:
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >> FCN raczył odpowiedzieć po kilku dniach:
    >>
    >>
    >>    FCN BOK
    >>    pon., 3 lut, 14:14 (11 godzin temu)
    >>    do mnie
    >>
    >>    Szanowni Państwo,
    >>
    >>    uprzejmie informuję, iż w celu zamknięcia konta należy przesłać
    >>    pisemną rezygnację. W rezygnacji proszę wskazać dane konta, login
    >>    lub numer telefonu przypisanego do konta.
    >>
    >>    Podpisane pismo można przesłać drogą elektroniczną w formie
    >>    załącznika na adres b...@f...pl lub na adres siedziby:
    >>
    >>    Aiton Caldwell. S.A.
    >>    ul. Trzy lipy 3
    >>    80-172 Gdańsk
    >>
    >>    Zgodnie z Regulaminem Umowa może zostać rozwiązana przez FCN
    >>    z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem
    >>    na koniec miesiąca.
    >>
    >>    W przypadku pytań pozostaję do dyspozycji.
    >>
    >>
    >>
    >>    Z pozdrowieniami,
    >>    Anna Bełdycka
    >
    >
    >
    >
    >
    >> Jak widać -- FCN uznał me żądanie (odkupienia albo
    >> odblokowania bramek) milczeniem. (niezgłoszeniem sprzeciwu)
    >
    >
    >
    >
    >
    >    wt., 4 lut 2020 o 10:04 FCN BOK <b...@f...pl> napisał(a):
    >    Szanowni Państwo,
    >
    >    Uprzejmie informuję, iż bramki kupione u byłego operatora
    >    tlenofon nie zostaną przez nas odkupione, niestety nie
    >    mamy możliwości ich również odblokować.
    >
    >    Z pozdrowieniami,
    >    Anna Bełdycka
    >
    >    Aiton Caldwell SA
    >
    >
    >
    >
    >    Eneuel Leszek Ciszewski <e...@g...com>
    >    wt., 4 lut, 23:44 (23 minuty temu)
    >    do FCN
    >
    >    Uprzejmie informuję, iż w zaistniałej sytuacji nie mogą Państwo
    >    naliczać opłat abonamentowych. Kupując bramki -- zawarłem umowę
    >    z Tlenofonem i żądam dotrzymania warunków tej umowy.
    >
    >    LC
    >
    >

    spróbuj https://www.telephreak.org/PAP2/


    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl


  • 9. Data: 2020-02-07 00:19:33
    Temat: Re: Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "tck" 5e3bcf4f$0$524$6...@n...neostrada.pl

    > spróbuj https://www.telephreak.org/PAP2/

    Niech FCN spróbuje!
    Zawarłem z Tlenofonem umowę i chcę
    dotrzymania warunków tejże umowy!

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: