    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Kolejne testy
    Date: Sat, 9 May 2015 23:15:51 +0200

    Tym razem lanie wody, zwiększanie
    temperatury i upadki nie tylko moralności.

    [napisałbym 'podgrzewanie atmosfery', ale podgrzewana była
    woda; 'atmosfera' to kula pary wodnej, nie kula wodna]

    Przedmioty badane:

    -- spodnie
    ..
    -- spodnie
    -- penflaszka

    Temperatura wg pralki:

    -- grzanie kranowej wody do temperatury 40 stopni Celsjusza

    Czas trwania eksperymentu:

    -- ponoć około 160 minut

    Efekt:

    -- spodnie raczej wyprane
    -- z penflaszki wypływały drobne krople wody ;)
    [widocznie wirowanie z szybkością 1200 obrotów
    na minutę nie usunęło wody starannie]

    -- brak efektów specjalnych zarówno na flaszce, jak i na
    spodniach; napisy z flaszki nie są starte, obudowa nie
    jest podrapana... ;) flaszka po eksperymencie jest niemal
    jak nowa ;)

    Dodatkowe atrakcje:

    -- flaszka wypadła ze spodni na terakotę;
    trudno określić wysokość zrzutu

    -=-

    A... Byłbym zapomniał... ;) Sprawdziłem flaszkę na starym
    komputerze z USB 1.1 -- nie widzę żadnych problemów. Niestety
    jeszcze nie testowałem flaszki na laptopie z USB 2.0... ;) Być
    może tu buchną kłęby czarnego dymu lub białej, skondensowanej
    lekko pary wodnej... ;)

    -=-

    Choć ślę na cyfrową -- nie interesują mnie odpowiedzi
    z tej grupy. [wystarczą mi odpowiedzi z gsm]

    -=-

    Mogę postawić fotkę flaszki; mogę też postawić fotkę
    ukazującą drogę lotniczą tabletu q terakocie.

    -=-

    Znam opowieści o skracaniu żywotności ,,dzisiejszych'' produktów,
    ale ja akurat pamiętam świat sprzed 40 lat -- dzisiejszy świat
    jest zdecydowanie trwalszy i bardziej idiotoodporny niż świat
    sprzed kilkudziesięciu lat, który pamiętam.

    -=-

    Ciężki szmal prałem nieraz. Pod tym względem dawne
    monety niewiele odbiegają od dzisiejszych. [nie
    wiem, co z akcjami, obligacjami i reakcjami -- nie
    prałem; IMO dawne obligacje polskiego państwa były
    lepsze niż obecne]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'