    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Kolejny raz do JF
    Date: Tue, 25 Nov 2014 20:21:36 +0100

    W Auchan zatrudnione są anioły.

    Jeden z takich aniołów stróżow powstrzymał mnie wczoraj przed niebezpieczeństwami:

    -- kupnem jaj kurzych (toż miałem ograniczyć jajcarstwo)
    -- kupnem ,,baterii'' guzikowych (w sklepiku Carrefourowym znalazłem tańsze)

    Anioł, widząc mnie nachylonego nad Monsterem, twardo obstawł przy tym,
    że nie wolno robić zdjęć. Wyjaśniałem, że nie robię zdjęźć, ale anioł
    swoje.... Uparcie i skrycie ;) nalegał przy swoim... Z tajemniczym
    uśmiechem znanym z pewnego obrazu wyjawiał mi, iż naprawdę coś zdjąłem
    z pułek sklepowych -- a zdjęć w Auchan nie wolno robić...

    Co ja robiłem? Sprawdzałem poprawność wskazań odbiornika GPS -- oczywiście.
    Na moje oko odbiornik wskazał bardzo dokładnie moją pozycję, choć znajdowałem
    się w hali sklepowej Auchan na ulicy Hetmańskiej w Białymstoku.

    Ponieważ anioł nie ustępowal -- odożyłem na pułki to, co z nich zdjąłem...
    Skoro zdjęć w Auchan nie wolno robić -- zrezygnowałem z zakupów, bo jak
    kupić coś, czego nie wolno zdjąć?!

    Na pewno nie chodziło o fotografowanie, bo anioł zdecydowanie
    obstawał -- nie wolno robić żadnych zdjęć w Auchan!!!

    Żadnych!!! Anioł wysłuchał mego tlumaczenia (tłumaczyłem, że
    niczego nie fotografuję) i stanowczo powtarzał -- nie wolno
    tutaj robić żadnych zdjęć!!!

    Pomyślałem, zaniepokoiłem się i zrozumiałem, że przy kasie
    w rękach będę miał obciążające mnie dowody -- jaja i baterie,
    które zdjąłem z pułek sklepowych... Tak więc odłożyłem na
    miejsca to, co wcześniej zdjąłem... I wyszedłem z Auchan
    bez zakupów...

    I tak sobie myślę -- co z toaletami...
    Czy siadać na sedesie bez zdejmowania majtek?...
    Czy zdejmować majtki po kryjomu?...
    Czy ręce myć bez zdejmowania rękawic?
    Czy rękawice zdejmować poza terenem Auchan?...

    -=-

    Wracając do odbiornika GPS -- pokazywał bardzo dokładnie
    moją pozycję. Błąd nie mógł być większy niż kilka metrów.

    A Auchan po prostu dzieją się cuda. I GPS tam pracuje
    bardzo dokładnie, i anioły są tam zatrudniane...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'