  • 1. Data: 2011-03-19 12:07:25
    Temat: Kolosy 2010 - Podróż poślubna na motorach
    Od: "Miłosz " <l...@o...pl>

    Dzisiaj w Warszawie w kinie Luna prelekcja Magdaleny i Michała Mochoń. Start
    imprezy o 17.00. Więcej informacji na www.kolosy.pl

    Magda i Michał najpierw się pobrali, potem rzucili swoje dotychczasowe prace, a
    w końcu ruszyli w niezwykłą, ponad półroczną podróż poślubną, zasponsorowaną
    przez gości weselnych. I chociaż ani nie mieli doświadczenia, ani nie znali się
    na mechanice, to polecieli do Kolumbii i kupili sobie tam motor. Ich pierwszy w
    życiu. Następnie przejechali na nim ponad 22 tys. km po drogach i bezdrożach
    Kolumbii, Ekwadoru, Peru, Boliwii, Argentyny i Chile. Do dziś pozostają
    zauroczeni tym, co widzieli, ludźmi, których spotkali, i południowoamerykańskimi
    bezkresami, jakie ich otaczały w czasie podróży.
    Mimo tego, że motor sprawiał im w trakcie wyprawy niemało problemów, Magda i
    Michał uważają, że wybór takiego środka transportu był strzałem w dziesiątkę. W
    końcu to właśnie dzięki temu, że przemieszczali się własnym &#8222;smokiem&#8221;, na
    Salarze de Uyuni w Boliwii mogli doświadczyć takiej wolności, nieograniczonej
    przestrzeni i absolutnej swobody podróżowania.
    Oryginalna, pełna humoru i autoironii opowieść o tym, że jeśli się chce, to
    można prawie wszystko, byle się przy tym zanadto nie przejmować.

  • 2. Data: 2011-03-19 12:16:11
    Temat: Re: Kolosy 2010 - Podróż poślubna na motorach
    Od: "Wieslaw" <i...@o...altb.pl>

    a mnie to chuj obchodzi - to spam.
    szukam kopnika do WSK.

    Wieslaw

  • 3. Data: 2011-03-19 12:21:05
    Temat: Odp: Kolosy 2010 - Podróż poślubna na motorach, Grzybol - odezwij się
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Wieslaw" wnet przerośnie naszego miszcza:

    > a mnie to chuj obchodzi - to spam.

    Grzybol, nie chce cie martwic, ale takie różne cioole z godule robią ci tu
    koło pióra. Weź że opierdol buca, bo ci tu psuje image! Niech wie, że Król
    jest tylko jeden;-)

    Pozdrawiam Johnny

  • 4. Data: 2011-03-19 12:24:36
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Wieslaw pisze:
    > a mnie to chuj obchodzi - to spam.

    sam jestes spam

    > szukam kopnika do WSK.

    naucz sie najpierw netykiety i nie wpierdalaj sie w cudzy wątek

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2011-03-19 12:29:01
    Od: "Wieslaw" <i...@o...altb.pl>

    a czy a ciebe prosilem zebys wpierdall sie do moejej odpowiedzi?

  • 6. Data: 2011-03-19 12:30:55
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Wieslaw pisze:
    > a czy a ciebe prosilem zebys wpierdall sie do moejej odpowiedzi?

    Alez nie musisz prosić, naprawde. Robie to zupełnie bezinteresownie dla
    Ciebie

  • 7. Data: 2011-03-19 12:50:07
    Od: "Wieslaw" <i...@o...altb.pl>

    jestes prosiakiem

  • 8. Data: 2011-03-19 13:29:57
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    "Mi osz "
    Magda i Micha najpierw si pobrali, potem rzucili swoje dotychczasowe
    prace,
    ...Oryginalna, pe na humoru i autoironii opowie o tym, e je li si
    chce, to
    mo na prawie wszystko, byle si przy tym zanadto nie przejmowa .

    No tez uznalbym to za autoironie rzucajac prace...ktora zwykle sie nie
    za bardzo przejmuje :)
    fajnie ze im sie chcialo, ze mieli sponsorow, ze maja do czego wracac.
    Wiekszosci nie stac na takie luksusy.
    Czy sponsorzy zazadali aby po powrocie udali sie w kraj z cyklem
    pogadanek???

    P.S. 404. That's an error.
    The requested URL /www.kolosy.pl was not found on this server. That's
    all we know

  • 9. Data: 2011-03-19 14:30:28
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Grzybol, nie chce cie martwic, ale takie różne cioole z godule robią ci
    > tu koło pióra. Weź że opierdol buca, bo ci tu psuje image! Niech wie,
    > że Król jest tylko jeden;-)
    > Pozdrawiam Johnny

    Hmm, ja myślałem, że to Ty tu robisz za idiotę... :-)

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2011-03-19 15:30:23
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Grzybol" zna znaczenie słowa "guru":

    > Hmm, ja myślałem, że to Ty tu robisz za idiotę... :-)

    Staram się, robie co mogę, ale ustanowiłeś tak wyśrubowane standardy, że
    długo jeszcze pozostaniesz poza zasięgiem ;-)

    Zdroofka Johnny