  • 1. Data: 2011-03-18 19:18:27
    Temat: Ankieta dot. odzieży motocyklowej
    Od: "Magda" <m...@g...pl>

    Cześć Wszystkim

    Przygotowuję badania odzieży motocyklowej pod kątem komfortu cieplnego. W
    związku z tym bardzo Was proszę o wypełnienie poniższej ankiety. Nie potrwa
    to długo a może dużo wnieść w moje badania.

    http://www.ankietka.pl/ankieta/56488/odziez-motocykl
    owa.html

    z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam
    Magda - "plecak" :o)

  • 2. Data: 2011-03-18 20:31:28
    Temat: Re: Ankieta dot. odzieży motocyklowej
    Od: ditron <t...@g...com>

    :( dobrze mi szło ale nie zdzierzylem do konca.

  • 3. Data: 2011-03-19 09:42:44
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Magda" napisał w wiadomości grup

[...]

    Przesadziłaś. Pytania różnią się tak nieznacznie, że po 12 odechciało mi się
    dalej wypełniać.

    Wiadomo, że wszystkim jest gorąco latem, a czy pot ścieka tylko po plecach,
    czy też po łokciach - co za różnica. I tak jest do kitu.