  • 1. Data: 2013-04-12 19:19:37
    Temat: Komornicy kładą łapę na emerytury za nie zapłacony abonament RTV
    Od: z <z...@u...pl>

    Jako że pewien premier kiedyś obiecał zlikwidować abonament starsi
    ludzie nie płacili. Znaczy głównie nie płacili bo na wsiach bieda.
    Teraz komornik siada im na 700 złotową emeryturę. Takie czasy takie
    państwo taki kraj. Takie łatwe pieniądze.
    Niby kurde litera prawa ale kilka razy poczta polska wprowadzała ich w
    błąd że jak jest zadłużenie to wyrejestrować nie można dopóki się nie
    ureguluje. I tak parę lat zleciało i urosło.
    Co można zrobić. 65 lat dopiero. Próbować się odwoływać argumentując te
    700zł emerytury? Coś to da?
    Jeśli pod tym adresem jest zameldowana młodsza osoba (choć nie mieszka)
    to utrudnia to brak płacenia ze względu na wiek?

  • 2. Data: 2013-04-12 20:15:38
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-04-12 19:19, z donosi, że:
    <ciach>
    Bzdurzysz...

  • 3. Data: 2013-04-12 20:43:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 12 Apr 2013 19:19:37 +0200, z napisał(a):

    > Jako że pewien premier kiedyś obiecał zlikwidować abonament starsi
    > ludzie nie płacili. Znaczy głównie nie płacili bo na wsiach bieda.

    Inny premier obiecał 3 miliony mieszkań. Mogę zająć twoje? Bo wiesz..
    bieda.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2013-04-12 20:52:23
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-04-12 20:43, Waldek Godel donosi, że:

    > Inny premier obiecał 3 miliony mieszkań. Mogę zająć twoje? Bo wiesz..
    > bieda.

    A jeszcze wcześniejszy prezydent obiecywał 100 milionów - DAWAJ! ..., bo
    bieda... :)

  • 5. Data: 2013-04-12 21:02:00
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-12 20:52, sat_diver pisze:

    > A jeszcze wcześniejszy prezydent obiecywał 100 milionów - DAWAJ! ..., bo
    > bieda... :)

    Dobra już dobra. :-) Bo cytaty o fotoradarach aż się proszą.

    A merytorycznie:
    Jest taki punkt w wykluczeniach o którym istnieniu nie miałem pojęcia

    "
    6) które ukończyły 60 lat oraz mają prawo
    do _emerytury_, której wysokość nie
    przekracza miesięcznie kwoty 50%
    przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce narodowej w roku poprzedzającym,
    ogłaszanego przez Prezesa GUS1
    "
    http://www.krrit.gov.pl/Data/Files/_public/Portals/0
    /abonament/abonamentrtv_inf_rozsz_102011.pdf

    Tylko że mi się rozchodzi o rentę, trwałą niezdolność do pracy w
    gospodarstwie rolnym bez świadczeń opiekuńczych.

  • 6. Data: 2013-04-12 21:31:47
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-04-12 21:02, z donosi, że:
    > Tylko że mi się rozchodzi o rentę, trwałą niezdolność do pracy w
    > gospodarstwie rolnym bez świadczeń opiekuńczych.
    To zdecydowanie NTG

  • 7. Data: 2013-04-14 09:29:09
    Od: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl>

    sat_diver wrote:

    > Nastał dzień 2013-04-12 20:43, Waldek Godel donosi, że:

    > A jeszcze wcześniejszy prezydent obiecywał 100 milionów - DAWAJ! ..., bo
    > bieda... :)

    To było przed denominacją.

  • 8. Data: 2013-04-14 14:40:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 12 kwietnia 2013 19:19:37 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > Jako że pewien premier kiedyś obiecał zlikwidować abonament starsi
    >
    > ludzie nie płacili. Znaczy głównie nie płacili bo na wsiach bieda.
    >
    > Teraz komornik siada im na 700 złotową emeryturę.

    Komornik? Za niezapłacony abonament?
    Rozwiń?

  • 9. Data: 2013-04-14 17:16:58
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-14 14:40, Kris pisze:

    > Komornik? Za niezapłacony abonament?
    > Rozwiń?

    Dokładnie urząd skarbowy wszczął egzekucję za 5 lat wstecz niepłacenia
    abonamentu z 700zł renty 64-latka (1400zł z odsetkami). Po dokładnym
    przestudiowaniu dokumentów już teraz wiem że były powody do zwolnienia z
    tego podatku bo w 2010 roku dodano nowe zapisy. Niestety nie miałem o
    tym bladego pojęcia co dopiero starsza osoba nie obeznana w przepisach.
    Jest warunek dopełnienia formalności (przedstawienia dokumentów
    zwalniających) i od następnego miesiąca się już nie płaci.
    Nie działa to z automatu. Wychodzi na to że dług nie miał podstaw
    merytorycznych tylko nie dopełniono formalności.
    Wiem że literalnie jest pozamiatane ale smród się wokół tego zaczyna
    robić coraz większy bo takich osób będzie sporo.
    O kontekście obietnic pewnego premiera już szkoda gadać. Ważne że
    Wincent coś robi = działa i pobiera zaległe podatki.
    TFUU!!!
    http://wyborcza.pl/1,95892,12512737,Scigaja_za_nieza
    placony_abonament_RTV__Tylko_dlaczego.html

  • 10. Data: 2013-04-17 23:40:09
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "z" napisał:

    > Teraz komornik siada im na 700 złotową emeryturę.

    Przez ponad 30 lat bez szemrania płaciłem abonament. Do momentu kiedy sie
    dowiedziałem, że jestem jednym z 50% głupców którzy płacą. A co z
    pozostałymi 50%? Czy im komornicy zajma majątek? Nie, bo nie płacili UBecy,
    SBecy, partyjniacy, milicjanci, ORMOwcy itp. komunistyczne i
    postkomunistyczne ścierwo. Zniszczeni zostana biedacy, starzy, schorowani
    ludzie. To pierdolone (nie)polskie państwo.