  • 1. Data: 2013-04-11 23:03:49
    Temat: konwersja RMVB > AVI lub podobne
    Od: w...@...pl

    Czesc,

    potrzebuje najprostrzy program do konwersji pliku RMVB do formatu AVI
    (divx, xvid i im podobne). Moj stacjonarny BlueRay Philipsa BD5100 nie
    odtwarza mi takich plikow a czasami taki plik sie trafi.

    jakis sprawdzony przez was i prosty bez bajerow.

  • 2. Data: 2013-04-11 23:18:22
    Temat: Re: konwersja RMVB > AVI lub podobne
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 11.04.2013 23:03, w...@...pl pisze:
> [...]
    > odtwarza mi takich plikow a czasami taki plik sie trafi.
    >
    > jakis sprawdzony przez was i prosty bez bajerow.

    tak z maszu to chyba virtualdub. szybciej avidemux. ale są lepsze
    rozwiazania. są takie programy jak mencoder, albo vlc, które obsługuje
    się z "lini polecen" Wiem brzmi strasznie, ale ja się raz natrudziłem,
    polecenie podpiąłem pod managera plików i teraz zaznaczam filmy,
    przyciskam konwertuj i w drugim oknie mam gotowe skonwertowane pliki.
    ToMasz

  • 3. Data: 2013-04-12 00:32:49
    Od: w...@...pl

    On Thu, 11 Apr 2013 23:18:22 +0200, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

> [...]
    >polecenie podpiąłem pod managera plików i teraz zaznaczam filmy,
    >przyciskam konwertuj i w drugim oknie mam gotowe skonwertowane pliki.

    no wlasnie takie cos mnie interesuje, moglbys cos podeslac?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2013-04-13 21:05:50
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Uzytkownik <w...@...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > odtwarza mi takich plikow a czasami taki plik sie trafi.
    >
    > jakis sprawdzony przez was i prosty bez bajerow.

    Bezplatny FormatFactory