  • 11. Data: 2010-05-14 17:37:51
    Temat: Re: Kompakty cyfrowe - obiektywy
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:hsk1i9$a3n$1@inews.gazeta.pl...

    > A sigma DP1, DP2?
    > I nie ma czasem jakiejś leiki czy ricoha?
    > P.

    A nie pomylilo ci sie z ogniskowa?

    Thomas

  • 12. Data: 2010-05-14 18:00:40
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 5/14/2010 6:03 PM, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <i...@a...net> napisał w

    > a) w sklepie jest sprzedawany z obiektywem zamontowanym i od
    > uzyszkodnika wymagane jest tylko nie zepsuc,

    To tak samo jak spora część lustrzanek - a raczej nie nazywa się ich
    kompaktami :-)

    > b) mozemy sie dlugo klocic co do definicji,

    Nie zamierzam i tak pozostanę przy swojej :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 13. Data: 2010-05-14 18:29:04
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <3...@n...onet.pl>,
    "romek76" <r...@o...eu> wrote:

    > Moje pytanie pierwsze: jaka orientacyjnie czesc kompaktow cyfrowych jest
    > wyposazona w obiektyw o stalym ustawieniu ostrosci?:)
    >
    > Drugie pytanie: czy duzo jest modeli kompaktow, ktore daja mozliwosc
    > podpinania
    > dodatkowych obiektywow?
    >
    > Trzecie: jaka orientacyjnie czesc tych aparatrow jest wyposazona w obiektyw
    > AF?
    > I jaka w zooma?
    >
    > Ostatnie: czy duzo kompaktow ma opcje makro?:)
    >

    > Z gory dziekuje za kulturalne odpowiedzi :),

    Piszesz artykul czy tylko wypracowanie?

    TA

  • 14. Data: 2010-05-14 19:58:50
    Od: JD <j...@g...com>

    On 14 Maj, 15:41, "romek76" <r...@o...eu> wrote:
    > Witam :).
    >
    > Moje pytanie pierwsze: jaka orientacyjnie czesc kompaktow cyfrowych jest
    > wyposazona w obiektyw o stalym ustawieniu ostrosci?:)

    cyfrowy canomatic (jeśli go jeszcze nie ma, to będzie)

    > Z gory dziekuje za kulturalne odpowiedzi :),

    Kulturalnie ci powiem, że jesteś śmierdzącym leniem.
    Pytasz o statystyki, a tych w necie aż nadto.

  • 15. Data: 2010-05-15 08:27:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 May 2010, Dariusz Zygmunt wrote:

    > To tak samo jak spora część lustrzanek - a raczej nie nazywa się ich
    > kompaktami :-)

    Te, w których zdjęcie obiektywu nie wymaga młotka ani śrubokręta
    jak najbardziej są kompaktami - tylko mało popularne ostatnio
    są :) (w archiwach ktoś mi w przeszłości wrzucił przykładowe
    modele kompaktowych lustrzanek - po prawdzie na film, ale były).

    > Nie zamierzam i tak pozostanę przy swojej :-)

    Ale w ten sposób wrócimy do problemu wypolerowanego języka ;)
    ("polish(ed) language" :>)
    "Kompaktowy" ma *naprawdę* znaczenie "zintegrowany".

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2010-05-15 08:29:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 May 2010, Pan Piskorz wrote:

    > A sigma DP1, DP2?

    Nie mają *ostrzenia*? :O
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2010-05-15 08:46:35
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Fri, 14 May 2010 16:57:43 +0200, Dariusz Zygmunt napisał(a):

    > Nie ma takich {patrz definicja kompaktu}.

    Olympus PEN??? :->

    --
    pzdr
    meping

  • 18. Data: 2010-05-15 09:02:51
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W sobota, 15 maja 2010 10:46, Krzysztof Chajęcki wyraził następujacą opinię:

    > Olympus PEN??? :->

    Rozumiesz co to jest "definicja"?

    Można ewentualnie dyskutować czy definicja jest właściwa, ale jeśli jakaś
    zostanie przyjęta to nie ma od niej wyjątków.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 19. Data: 2010-05-15 09:10:52
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Sat, 15 May 2010 11:02:51 +0200, Dariusz Zygmunt napisał(a):

> [...]
    >
    > Można ewentualnie dyskutować czy definicja jest właściwa, ale jeśli
    > jakaś zostanie przyjęta to nie ma od niej wyjątków.

    powiedzmy, że to wyjątek potwierdzający regułę :P :) bo jak inaczej
    sklasyfikować PEN-a???? Lustro to przeca nie jest, rozmiarami mały, tyle
    że szkiełka wymienne :)

    --
    pzdr
    meping

  • 20. Data: 2010-05-15 09:21:25
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Krzysztof Chajęcki pisze:

    > powiedzmy, że to wyjątek potwierdzający regułę :P :)

    Jaki wyjątek - już takich jest kilka.

    > bo jak inaczej
    > sklasyfikować PEN-a????

    Jako DEVIL (digital electronic viewfinder interchangeable lens).

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek