  • 1. Data: 2011-10-09 08:09:06
    Temat: Kompas w Nokii
    Od: " " <q...@N...gazeta.pl>

    Jaka powinna być dokładność kompasu w Nokii (konkretnie to E7)? W mojej potrafi
    czasem przekłamywać nawet o ok. 45 stopni, wina uszkodzonego egzemplarza czy "ten
    typ tak ma"?

  • 2. Data: 2011-10-09 14:57:45
    Temat: Re: Kompas w Nokii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Oct 2011 08:09:06 +0000 (UTC), q...@N...gazeta.pl
    > Jaka powinna być dokładność kompasu w Nokii (konkretnie to E7)? W mojej potrafi
    > czasem przekłamywać nawet o ok. 45 stopni, wina uszkodzonego egzemplarza czy "ten
    > typ tak ma"?

    A magnesow jakis nie nosisz ?
    One ostatnio takie popularne, nawet w futeralach sa.

    J.