  • 1. Data: 2010-11-03 21:13:35
    Temat: Komputer za 400-500zł z nagrywarką DVD
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Szukam dla sąsiada:
    komputer za 400-500zł z nagrywarką DVD,
    znalazłem taki:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1295821593
    relacja cena/parametry/gwarancja/komentarze byłaby ok. Czy ktoś ma
    jakieś komentarze? (plus/minus - jak w przypadku GX-280 - "omijać")

    W.P.

  • 2. Data: 2010-11-03 21:24:01
    Temat: Re: Komputer za 400-500zł z nagrywarką DVD
    Od: "Kolo" <k...@i...pl>

    Użytkownik "W.P." <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > relacja cena/parametry/gwarancja/komentarze byłaby ok. Czy ktoś ma
    > jakieś komentarze? (plus/minus - jak w przypadku GX-280 - "omijać")

    Może takie coś:
    http://allegro.pl/tani-i-solidny-komputer-do-domu-lu
    b-biura-i1305242447.html
    Łatwiejsze do naprawy w razie awarii.

  • 3. Data: 2010-11-03 21:45:38
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Kolo napisał:

    > Użytkownik "W.P." <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Może takie coś:
    > http://allegro.pl/tani-i-solidny-komputer-do-domu-lu
    b-biura-i1305242447.html

    > Łatwiejsze do naprawy w razie awarii.

    Na razie poszukiwania są w obrębie "poleasingowy z gwarancją".
    Dzisiaj już się (chyba) NIE opłaca naprawiać....

    W.P.

  • 4. Data: 2010-11-03 22:12:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-11-03 22:45, Użytkownik W.P. napisał:

    b-biura-i1305242447.html

    > Na razie poszukiwania są w obrębie "poleasingowy z gwarancją".
    > Dzisiaj już się (chyba) NIE opłaca naprawiać....

    Naprawa dzisiaj to zakup i wymiana padniętego elementu.
    Jak padnie nagrywarka to w Dellu będzie to droższe bo nagrywarka jest
    laptopowa (tzw. slim).
    Dell może posiadać jakieś elementy których nie ma na wolnym rynku
    i trzeba będzie kupować fabrycznie nowe, markowe czyli znowu drogie.
    A sprzęt raczej ma pracować dłużej niż te 6 miesięcy gwarancji
    sprzedającego.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-11-04 11:53:39
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Kolo" napisał:

    > Może takie coś:

    http://allegro.pl/tani-i-solidny-komputer-do-domu-lu
    b-biura-i1305242447.html
    > Łatwiejsze do naprawy w razie awarii.

    Ten zestaw nie jest wart tych 400,- zł. Podobny mozna kupić również na
    Allegro za 100 - 200,- zł.

    Remek

  • 6. Data: 2010-11-04 12:00:01
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "W.P." napisał:

    > (plus/minus - jak w przypadku GX-280 - "omijać")

    Omijać i to z daleka. Marka jest dobra, ale oo/do takiego komputera nie
    pasuje nic "normalnego". Nawer obudowa/płyta są inne.

    Remek

  • 7. Data: 2010-11-04 13:16:20
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Kup normalny komputer i nie utrudniaj sobie życia dellami. za 400zł masz
    spory wybór. I nie kupuj żadnych "markowych" bo w przypadku starych i
    używanych są tylko problemem przy ewentualnej rozbudowie. Poleasingowe
    również występują w formie składaka.

  • 8. Data: 2010-11-04 14:27:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PesTYcyD" iaubn4$bp8$...@n...onet.pl

> [...]
    > przypadku starych i używanych są tylko problemem przy ewentualnej rozbudowie.
    Poleasingowe również występują w formie składaka.

    Moim zdaniem taki używany komputer powinien kosztować nie
    więcej niż 100 złotych -- od 50 złotych do 100 złotych.
    RAMek mało, dysk mały... A wszystko niepewne -- w razie
    zepsucia raczej naprawa nie będzie opłacalna. :)

    Chyba warto pomyśleć o notebooku lub netbooku -- można zabierać ze sobą i żre mało
    energii.
    Kosztuje więcej? Ale: jest nowe; ma klawiaturę i myszkę oraz monitor; ma gwarancję
    dłuższą
    niż półroczną; zwykle ma większy dysk; mniej kosztuje eksploatacja; jest bardziej
    niezawodny;
    jest niewiele droższy, skoro ja za netbook zapłaciłem 739 złotych a notebook z i3
    mogłem mieć
    za około 1600 złotych -- nie kupiłem, bo dybię na taniochę z USB 3.0 a ponadto mam
    zadawalający
    mnie notebook...

    Używany za pół tysiąca złotych to imo drogo. :) Używany powinien być raczej okazją.
    :)
    (ten niby jest -- dla sprzedającego) ;)

    WXP też już nie jest rozwojowym systemem. (coraz trudniej będzie łączyć
    coś (na przykład ZENa czy słuchawki BT) poprzez WXP niż poprzez W7)
    USB 2.0 jest od dawna trochę wąskim gardłem.

    --
    ^ 750 ks 749 ^c 440 ko
    438
    | 740 .r.17 . 2930 01 739 F|l 430 .s
    . 427
    | 730 16 18 . . . 31 . 729 E|i 420 13 .1617 19
    . 24 . 02 416
    P|l 720 1314 ęł VVDD24 . 27 719 V|t 410 1415 rł 18
    22 .27 . 30 .01 413
    E|/ 710 15gu VVVV . . 709 |r 400 ęu 20
    . .26 29 31 406
    F|m 700 op *1920* 2223**2526 *28 02 699 1|y 390 gp
    *23 25 *28 393

  • 9. Data: 2010-11-04 16:42:57
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Poszukaj ogloszen na lokalnym www.gumtree.pl O wiele ciekawsze oferty mozna
    tam znalezc. Odbierz tylko osobiscie, Gumtree nie jest tak bezpieczne jak
    Allegro.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 10. Data: 2010-11-04 16:59:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-11-04 17:42, Użytkownik astro napisał:
    > Poszukaj ogloszen na lokalnym www.gumtree.pl O wiele ciekawsze oferty mozna
    > tam znalezc. Odbierz tylko osobiscie, Gumtree nie jest tak bezpieczne jak

    Pod warunkiem że mieszka w jednym z siedmiu miast które są obsługiwane.

    pozdrawiam