  • 11. Data: 2018-12-22 20:10:12
    Temat: Re: Komunikat o głośności
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-12-22 o 19:50, LordBluzg(R) pisze:

    > BTW komunikat o głośności mam tylko w przypadku podłączenia słuchawki BT
    > i to nie zawsze. Piszę o kilku smartfonach, tabletach od Andka 4 po 8.

    Przecież napisałem Ci że nie jesteś fachowcem :-)

    Na początek odpal na dłużej muzykę (nie ważne czy kablem, BT czy z
    głośnika) Może też doznasz geniuszu tego "komunikatu"

    PS. tak była jakaś niby aplikacja co się nią ustawiało na stałe
    głośność. Kiedyś próbowałem miesiąc temu próbowałem i nie działa.

  • 12. Data: 2018-12-22 20:22:06
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-12-22 o 20:10, z pisze:

    > Przecież napisałem Ci że nie jesteś fachowcem :-)

    Jestem, łosiu z nadwagą z Lublina :)

    > Na początek odpal na dłużej muzykę (nie ważne czy kablem, BT czy z
    > głośnika) Może też doznasz geniuszu tego "komunikatu"

    Odpalałem nie raz. Nigdy go nie dostałem (Hujaweje, Samsungi, LGiki itp)
    Na BT ok, bywało.
    Ten z BT też mnie wkurwia ale wyłączyć tego nie idzie. Można
    zmodyfikować ROM ale już Ci ktoś pisał że trzeba roota. Niby Kingoroot
    ładnie to obsłuży +pogrzebanie ale nie wkurwiało mnie na tyle, żeby się
    bawić w wydłubanie tego komunikatu, bo zdarza się sporadycznie.

    > PS. tak była jakaś niby aplikacja co się nią ustawiało na stałe
    > głośność. Kiedyś próbowałem miesiąc temu próbowałem i nie działa.

    Ja używam Lama
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ke
    bab.Llama&hl=pl

    Fakt, nigdy nie mam 100% a 99%. Spróbuj, może na 99% ci zabangla a
    komunikat nie bedzie się pojawiał. O ten 1% raczej nie chodzi a apka
    pilnuje, żeby nie było ani mniej ani więcej tylko tyle ile sobie ustawisz.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 13. Data: 2018-12-25 10:49:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-12-22 o 20:22, LordBluzg(R) pisze:
> [...]
    > komunikat  nie bedzie się pojawiał. O ten 1% raczej nie chodzi a apka
    > pilnuje, żeby nie było ani mniej ani więcej tylko tyle ile sobie ustawisz.

    Nie działa. Testowane po kablu na Venue z androidem 4.4.4 (jakimś starym)
    Testować na nowszych urządzeniach?

  • 14. Data: 2018-12-25 11:26:55
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-12-25 o 10:49, z pisze:
    bab.Llama&hl=pl

    > Nie działa. Testowane po kablu na Venue z androidem 4.4.4 (jakimś starym)
    > Testować na nowszych urządzeniach?

    Nie działa że nie scisza czy nie działa, ze się pokazuje komunikat? Nie
    wiem dokładnie gdzie jest "próg" zadziałania komunikatu, czy to 95% czy
    inaczej.
    Musiałbym poprzestawiać moje ustawienia w Lama chyba. Co do głośnosci
    (automatyczna regulacja) do Andka 5 Lama radziła sobie doskonale.
    Powyżej 6 działa jedynie regulacja multimediów, jako "globalna".

  • 15. Data: 2018-12-26 13:18:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-12-25 o 11:26, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > (automatyczna regulacja) do Andka 5 Lama radziła sobie doskonale.
    > Powyżej 6 działa jedynie regulacja multimediów, jako "globalna".

    Ustawiłem głośność tak na 3/4.
    (taka jest mi potrzebna, zawsze tak ustawiam)
    System po kilku godzinach wywalił komunikat i ściszył do 1/3

  • 16. Data: 2018-12-27 20:20:21
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-12-26 o 13:18, z pisze:

    > Ustawiłem głośność tak na 3/4.
    > (taka jest mi potrzebna, zawsze tak ustawiam)
    > System po kilku godzinach wywalił komunikat i ściszył do 1/3

    Kilka godzin grasz smartfonem? Tak nawiasem, jeśli mi wyskoczy taki
    komunikat (tylko na BT zaobserwowałem, bo mam na max) to OK załatwia
    sprawę na jakiś czas ale nie spotkałem się z tym, zeby mi się coś
    automagicznie ściszyło. W telefonie jako dzwonek czy rozmowa zawsze mam
    na 100%, jedynie multimedia są ciszej, tym bardziej że oglądanie YT czy
    jakaś gra, nakurwiają otoczenie ale jeśli nie używam BT to nigdy nie
    widziałem tego komunikatu w sumie. Fakt, nie gram muzą ze smartfona cały
    dzień.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 17. Data: 2018-12-27 20:40:33
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Ustawiłem głośność tak na 3/4.
    > (taka jest mi potrzebna, zawsze tak ustawiam)
    > System po kilku godzinach wywalił komunikat i ściszył do 1/3

    Spróbuj tego:
    https://repo.xposed.info/module/com.pyler.nosafevolu
    mewarning

    Tu masz opis:
    https://www.xda-developers.com/how-to-automatically-
    disable-the-high-volume-warning-without-root/

  • 18. Data: 2018-12-27 23:03:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-12-27 o 20:20, LordBluzg(R) pisze:

    > Kilka godzin grasz smartfonem? /

    Lub tabletem, lub oglądam tv z UPC... jest od groma możliwości

    Taki dziwny jestem. W pracy na słuchawkach albo po BT (czy kablu) do
    wzmacniacza.
    Wystarczy żeby dorosłego użytkownika wku..ć

    Widziałem jakieś wzmacniacze na baterie. (przedwzmacniacz słuchawkowy)
    Może to by był patent.
    Ustawiam na 1/3 i spokój
    Tylko że to druciarstwo znowu :-)

  • 19. Data: 2019-01-02 22:34:53
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-12-27 o 23:03, z pisze:

> [...]
    > Wystarczy żeby dorosłego użytkownika wku..ć
    >
    > Widziałem jakieś wzmacniacze na baterie. (przedwzmacniacz słuchawkowy)

    Miałem czas i spróbowałem. Llama daje radę. Wystarczy sobie dodać czasy,
    kiedy ma być ciszej (najlepiej podczas snu) wtedy wydłużasz czas
    pojawienia się komunikatu. Teoretycznie:
    "According to regulations set by the European Committee for
    Electrotechnical Standarisation (CENELEC), all electronic devices
    capable of media playback sold after February 2013 must have a default
    output volume level of a maximum 85 dB. Users can choose to override the
    warning to increase the volume to a maximum of 100 dB, but in doing so
    the warning must re-appear after 20 hours of music playback."

    ...co 20h jest niby to przypomnienie ale jakoś go nie doświadczyłem.
    Nie wiem jaki masz poziom głośnosci w dB ale podają że jak ustawisz na
    85dB to komunikatu nie będzie w ogóle.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 20. Data: 2019-01-02 23:58:51
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-02 o 22:34, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    >
    > ...co 20h jest niby to przypomnienie ale jakoś go nie doświadczyłem.
    > Nie wiem jaki masz poziom głośnosci w dB ale podają że jak ustawisz na

    Dopiszę. Podajesz 1/3 a wychodzi że 1/4. Naprawdę zależy Ci na 1/4?
    Przecież idzie to skompensować zwykłym wzmacniaczem :> Słuchawka BT...OK
    ale tylko wtedy, jesli posiadasz CERTYFIKAT o upośledzeniu słuchu od
    lekarza, co najmniej 30%. :) Wtedy musisz szukac raczej porady lekarza
    albo kupować słuchawkę BT, która ma preamplifire +25dB :) Polecam
    Plantronics lub Jabra. W sensie że adekwatne na potrzeby.